På väg

Hej på er!

Ja då var vi på väg hemåt igen. I natt har vi sovit i Lloret  de Mar i norra Spanien.

Vi kom lagom fram i gårkväll till åska och ösregn och ganska mycket kallare än vad

vi varit vana vid den sista månaden. Längtar redan tillbaks till Torrevieja och värmen.

Efter frukosten körde vi vidare mot Frankrike och har nu kommit till vårt andra

övernattningshotell i Macon. Samma som på nedresan. Allt har gått bra, men Ami

gillar inte alla de andra bilarna som finns på vägarna. Och senast idag sa Patrik att

jag gärna får flyga ner nästa gång. Undrar om det var av omtanke till mig eller för

att få lugn och ro? Jag tror på det senare….

Nu ska vi strax gå ner till restaurangen och äta lite mat.

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Reser och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

