Soligt men kallt

Hej på er!

Natten till lördagen fick jag en sjukling bredvid mig i sängen, Patrik åkte på

maginfluensa. Vilken tur att vi i alla fall hann hem innan det började. Tänk om

vi fortfarande varit på resande fot….Hu så hemskt.

En liten stund kunde mannen dock lämnas ensam medan mamma och jag tog en

sväng till Ikea.

Det var jättekallt så fort vi klev ur bilen och jag tror inte jag sett en enda knopp på

träden. Handlade lite småsaker som är bra att ha och sen hem för att ta hand om

sjuklingen igen. Inte mycket med honom, stackarn.

Skulle ju få träffa Max och Frida, men blev inget med det nu när Patrik har ”pesten”.

Fick nöja mig med att prata med honom i telefonen. Fem veckor är länge när man

inte fått krama dem. Vi tar igen det sen.

Igår lördag när vi vaknade kände han sig faktiskt bättre och ville ha frukost….Så nu tror jag

vi är på banan igen.

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

