vardagens sysslor

IMG_2902

Hoho! Inte min katt, men sonens,  ibland får jag låna honom. Visst är han söt!

Vardagen har börjat igen, då ska man ju ta i tu med alla sysslor som man ligger

efter med. Har Ami gjort det? Nja, inte riktigt. Jag har fuskat lite. Tyckte det var roligare

att drömma mig bort på nätets möbelsidor. Jag älskar ju att planera, vilket Patrik avskyr så det passar bra att jag gör det.

På förmiddagen (mellan möbelplaneringen) tog jag en kopp kaffe och tänkte sätta mig

på min soliga balkong…..Jag trodde jag skulle frysa ihjäl och kaffet höll på att blåsa ur

koppen. Det var isvind, bara att gå in igen och stänga ordentligt om sig. Men man kan

dricka kaffe i köket också, det går lika bra (:

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Helsingborg. Bokmärk permalänken.

Kommentera

