Shopping

Hej på er!

Dagen började grå, men sen kom faktiskt solen fram en liten stund och det blev ganska varmt. Mamma ringde på morgonen och var shopping sugen. Vi åkte ner till stan och strosade runt lite i alla butiker som hade rea. Mamma var på jakt efter ett par skor och jag skulle inte ha någonting. Det slutade med att det var Ami som shoppade, men det berättar vi inte för Patrik 🙂 Han tycker nämligen att jag har garderoberna fulla redan och dessutom samma av allt. Men vad han inte förstår är att man kanske vill ha olika modeller fast i samma färg. Tror de flesta karlar har samma ögon. Men sen tycker han det är rätt fint när jag väl tar det på mig 🙂

Mamma redo för shopping

DSC04456

Snyggaste kassörskan i stan

DSC04457

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Shopping

  1. Karin Singman Beck skriver:

    – o snyggaste morsan i stan! Kram på er alla 3

Kommentera

