1 augusti

Hej på er!

I dag är det den 1 augusti och sommaren går mot sitt slut…..Nej inte än väl. Ami är inte nöjd, jag vill ha sommar läääänge. Helst året om 🙂 Men då får man väl flytta till Bahamas eller nåt och det tycker jag är för långt bort. Än så länge är det ju ganska varmt här fast molnigt. Lagom är bäst. Fick ett sms av min faster som befinner sig nere i Torrevieja, de hade en aning svalare nu. Bara 35 grader! Men det funkar om man skrider fram skrev hon, haha. Ja det är kanske i varmaste laget även för Ami, fast jag längtar ju dit ändå 🙂

Får hoppas att de sitter och smuttar på en sån här goding

DSC04409

Ami själv får hålla till godo med sin Spanienpackning och längta i stället. Kanske får räven följa med trots allt. Men Patrik börjar redan bli lite orolig över hur vi ska få plats med allt. De spanska hemmen har ju inte så stor förvaringsmöjlighet, ingen alls skulle jag vilja säga. Men det tar vi då, nu packar vi  🙂

DSC04528

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg. Bokmärk permalänken.

Kommentera

