På med arbetshandskarna

Hej på er!

Ami har slipat i helgen. Kanske inte så festligt, men ibland måste man ”jobba” lite också.  Och jobbigt var det för armarna och full med damm blev jag.  Såg ut som det snöade omkring mig. Max skrattade när jag beklagade mig och pekade på sin bubbla. ”Det kan man kalla jobbigt” Ja, jag fattar inte att han orkade. Men så blev den ju fin också 🙂

Titta här då, Ami fick minsann köra en premiärtur. Vad roligt jag hade. Nu åker vi!

DSC04558

Ett Spanienprojekt, förstår ni hur orolig Patrik är nu när jag tillock med ska ha möbler med mig ner. ”Var ska du ha allt” undrar han och skakar på huvudet. Men det fixar Ami, finns alltid någon hörn att fylla 🙂

DSC04550

Titta så glad sonen verkar vara då att det snart är jul  😉

DSC04554

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa. Och i november 2018 utökades familjen med en underbar liten prins! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Detta inlägg publicerades i Helsingborg. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.