Fortfarande varmt och skönt

Hej på er!

Det blev mycket slipande i helgen för Ami. Men jag får skylla mig själv, ingen har tvingat mig 🙂 Men när det blir för smått och pillrigt och sandpappret inte kommer åt tycker jag inte det är roligt längre. Så i dag la jag arbetshandskarna på hyllan och åkte till Väla med mamma i stället. Det var nästan inget folk, alla låg väl på stranden. Förstår inte vad vi skulle där och göra när det är så fint väder ute. Men vi hade det mysigt och sen blev det en stund i solstolen på min altan.

Vi har alltid massor att prata om när vi ses, trots att vi pratar i telefon varje dag. Puss på dig mamma

DSC04569

Här har vi en annan av mina favoriter. Mitt hockeyproffs  😉

DSC04567

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

