Norra hamnen

Hej på er!

I går var det faktiskt riktigt fint väder, men kvällarna blir fort kalla nu. Patrik och jag gick ner till Norra hamnen en sväng och där kan det hända mycket 🙂

Som här till exempel när Ami blev skådespelerska

DSC_3116 copy

Sen fick jag hoppa in och hjälpa gubbarna att dra in segelbåtarna i hamnen. Puh det var jobbigt

DSC_3113 copy

Och vad gjorde han då, bara såg på

DSC04712

Sen slängde vi skräp i våra fina soptunnor

DSC04709

Och när det började skymma var det dags att gå hem

DSC_3119 copy

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Norra hamnen

  1. Karin Singman Beck skriver:

    Ni förstår att njuta livet ❤

Kommentera

