Vi har skjutit skarpt!

Hej på er!

Ja som rubriken lyder har vi skjutit skarpt. Vi var på ett ställe i går där Max och Patrik skulle prova på att skjuta med olika vapen och dessutom skarp ammunition…..Frida och Ami skulle vara med som sällskapsdamer. Trodde vi, det slutade med att vi också fick skjuta. För det första är jag mycket skotträdd och för det andra har pistoler aldrig roat mig, så vad gjorde vi då där?

Max och Patrik redo för första omgången med gevären

DSC05028

DSC05034

Far och son tävlar mot varandra 🙂

DSC05044

Vad gjorde Ami? Gömde mig i ren panik bakom Frida. Ni anar inte hur det smällde. Det var hemskt….

DSC05035

Blodigt allvar

DSC05045

Ännu värre smällde det när de övergick till pistolerna

DSC05052

Mera tävling så klart, de var riktigt duktiga båda två 🙂

DSC05066

Och nu till det hemska. Ami ska skjuta, men vad är det som är så roligt, att Ami är en mes kanske?

DSC05061

Hjälp, jag blundar och skjuter 🙂

DSC05059

Haha, vad roligt att jag klarade det 🙂

DSC05063

Men här har ni en tuff brud

DSC05093

Hon var minsann ingen mes, utan satt den mitt i prick 🙂

DSC05064

En annorlunda dag, men nästa gång stannar Ami hemma 🙂

DSC05046

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vi har skjutit skarpt!

  1. Ulla skriver:

    Jag kan riktigt höra hur det smäller. Men roligt ser ni ut att ha.

Kommentera

