I dag åkte den fram!

Dammsugaren alltså 🙂 Och visst är det skönt när det är gjort. Vi åkte sen ut till Media markt men stannade inte länge. Tur det, ingen Ami affär, alldeles för lite bling bling där 😉 Men Patrik var inte nöjd utan skulle in på fler ställen. Vi kom i alla fall hem med en kabellist. Alltid något. Jag hittade däremot inte vad jag sökte, en 15 watt glödlampa. Helt omöjligt att få tag i. Alla är ju lågenergi lampor med näst intill strålkastarsken. Inte trevligt som ”mysbelysning”. Får leta vidare, eller ta bort min lampa. Pratade även med Max och frågade om han ville ha en viss möbel som vi tänkte göra oss av med. Han visste redan innan jag pratat färdigt vilken det gällde och sa, nej mamma den vill jag inte ha 🙂 Jag anade det, han har nämligen aldrig tyckt om den…….Blir nog glad om vi gör oss av med den 😉

Vi hann med lite familjefika innan det var dags att köra hemåt igen

IMAG0360

Och titta vad vi fick där, alldeles nybakt bröd. Jättegott 🙂

IMAG0362

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

