Ny vecka igen

Hej på er!

Ja även denna gången gick helgen fort. Känns som lördagar går fortare än måndagar. Kan det vara så? Men Ami är ju hemmafru så för mig kan det kvitta om det är måndag eller lördag, får inget vettigt gjort ändå 🙂 Och latare blir man med åren har jag kommit på, eller kanske mindre effektiv…….

Ja, jag vet ju att man måste ta itu med det där tråkiga först. Bädda, skala potatis, diska……..Och sen måste man ju hitta på något att äta till de skalade potatisarna också, bara det är ju ett heltidsjobb. Men blogghörnan är ju så mysig, jag sätter mig här en stund så får vi se om det finns någon fantasi kvar sen att hitta på något att äta. Annars kan man ju alltid bre en macka 😉

Känns som det är bättre väder på den här bilden än vad vi har i Helsingborg. Här regnar det och himlen är så klart alldeles grå. Men glöm inte att grå är också en färg!

DSC04360

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Mest trams och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ny vecka igen

  1. Ama de casa skriver:

    Jodå. Sådär såg det ut här nere idag igen 🙂

    Det är slitigt att vara hemmafru!
    😉

    • Ami skriver:

      Hemskt att jag fick det bekräftat, trodde att det kanske regnade hos er också 😉
      Ja hemmafru livet sliter verkligen ut en 🙂

Kommentera

