Åsna eller flyg?

Hej på er!

Men kan ni tänka er att i dag regnar det i Helsingborg, mycket ovanligt 😉  Och på tal om ovanligt så hörde Ami något märkligt på radion. Nämligen att det sker fler åsneolyckor än flygolyckor? Genast ropade jag på Patrik ”Hörde du vad de sa?” – ”Nej, vadå?”….”Vi kan parkera åsnan i garaget och ta flyget till Spanien”

Genast skulle jag kunna bitit tungan av mig, vem är åsnan i den här familjen tro?

Ami så klart för hon är envis som en åsna, ibland 🙂

DSC05280

Trevlig vecka!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Mest trams och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Åsna eller flyg?

  1. Ama de casa skriver:

    Det finns ju såna däringa kurser för flygrädda. Inte kan ni hålla på sådär? Dom där härliga, improviserade weekendresorna till sommarstugan går ju helt bort…

  2. Ami skriver:

    Haha, ja det är ju helt galet att hålla på så här, jag håller helt med dig. Jag vill ju åka nu….. 🙂

Kommentera

