Lyckad jakt!

Hej på er!

I dag är det fredag igen…..Det betyder att Ami blivit en vecka äldre sen förra fredagen, det går bara utför. Men en sak som är ganska praktisk med att bli äldre är ju att synen försämras. Man tycker ju fortfarande man ser likadan ut som man alltid gjort när man tittar sig i spegeln 🙂 Ända tills man sätter på sig glasögonen, då kommer den bittra sanningen fram och man blir ju rent av  skrämd över hur mycket rynkor och skavanker man har 😦   Bäst jag gömmer Patriks glasögon så han inte ser hur illa det är 😉

Med tanke på gårdagens inlägg blev det faktiskt en lyckad jakt för Ami.

Jag fällde inte bara en ren, utan två 😉

DSC05405,1

Trevlig helg!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Lyckad jakt!

  1. Ama de casa skriver:

    Oooo… Imponerad av din jaktlycka! Ren som är så gott… 🙂

  2. Tina Florin skriver:

    Hej! Jag blir full i skratt nu, pratade för en stund sen med mor 82 år, hon hade precis sett ett inslag från 1987 som jag var med i. Ordentligt permanentat, långt hår hade jag, och 22 år ung. Hon sa att hennes svägerska hade ringt och undrat när detta varit. Var du efter 30, kanske 35 då, frågade mor! Ha haa!

  3. Ama de casa skriver:

    sv: Jodå. Jag har fejkat bilden i photoshop. Klart man inte kan sitta ute och äta i november!
    (Känns det bättre nu?)
    😉

Kommentera

