Lite busig!

Hej på er!

Ami tror nästan att julen regnar bort, men det gör inte så mycket. Det blir lättare att ta sig fram på vägarna då.

Men frågan är om Ami ens skulle fått den här stora saken att bli kvar på vägen även om det varit solsken och torrt väglag…..

DSC05646,1

Här sitter min bror, åkaren själv, i lugn och ro och dricker sitt kaffe. Helt ovetande om vad hans syster håller på med ute i garaget……

DSC05639,1

Nycklarna satt i och Ami blev lite busig! Det här går fint…

Någon som är modig nog att åka med mig 😉

DSC05643,1

Tur att jag har en lugn och sansad bror ♥

 

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Bilar och motor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Lite busig!

  1. Ama de casa skriver:

    Haha! Nu har du ju fixat ett fordon som gör att du får med både skidorna, kälken OCH guldfiskskålen till Spanien 😀

  2. Ulla skriver:

    Oj, oj, det där ser farligt ut. Din bror skulle bara veta..

  3. Mats skriver:

    En sån skulle jag vilja köra, helst med ett långt släp.. Snacka om att känna sig stor o mäktig.. Se upp ..här kommer jag 🙂 Men jag skulle nog inte vilja köra den ner till Spanien, nånstans ute i obygden med inte alltför mycket trafik skulle bli bra:) granen blev fin när den blev grön.. Vi gav bort vår gran då vi ska försöka ta oss ner till torre någon dag efter jul 🙂

    • Ami skriver:

      Ja, de är stora och jag säger som du, att ute i obygden skulle man kunna provköra 🙂

      Åh! Härligt att ni åker ner till Torre snart igen. Vi väntar någon månad innan det bär iväg, men planeringen är i full gång 🙂

Kommentera

