Massor av prat!

Hej på er!

Igår Kom Monica på lite fika. Hon har varit gift med min kusin och vi har inte träffats på jättelänge. Så det blev massor av prat. Patrik misstänkte det så han försvann ner i källaren 🙂

DSC05768,1

Ami bjöd på te och kaffe, men vad Patrik drack i källaren är inte riktigt klart. Men den här skylten kan ju vara bra att läsa för alla 😉

DSC05597,1

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Massor av prat!

  1. Decdia skriver:

    Skylten… sitter den på Pitchers? Eller den var kanske i kusinens källare. Hihi. 🙂

    Sv: När jag tänker efter så satt nog den lilla snoppen med de stora kulorna på en mur och inte hus. Men jag vågar inte svära på det…

  2. Ama de casa skriver:

    Haha! Tack för råden, ska försöka lära mig dom utantill… 😉

    sv: Jag har aldrig fattat var den där ”hitta-hem-snoppen” finns. Måste kanske gå ut på spaning? Snopp-jakt, typ… 😀

    • Ami skriver:

      Haha! Ja det är ju superviktigt nu att du tar reda på var ”hitta hem snoppen” finns, annars är det ju risk att vi går vilse allihop 🙂

  3. Siv skriver:

    Hej Ami Kul att läsa Din blogg!Kram .

  4. Decdia skriver:

    Meeen, ”min” hitta hem snopp är på motsatta sidan av det där skandinaviska butiken. Man ser den när man raglar ut från Ama och är mitt riktmärke för att hitta hem… 😉

    • Ami skriver:

      Bäst att Ama får reda ut det här stoora problemet, så vi alla hittar hem sen 😉
      Och det värsta är ju om det tillkommer nya konstverk lite överallt. Hur ska man då förklara för folk hur de ska hitta hem till en….

  5. Decdia skriver:

    Här är från när jag var i Torre, 26/4 hittar du den lilla snoppen om den känns igen. 😉

  6. GeddFish skriver:

    Jag fattar inget av den där skylten, den är för suddig för mig, utan att ha varit i nån källare, där bliver man sällare, sjöngs det förr, hihi……
    Gott Nytt År! Kram♥

Kommentera

