Valborg!

Hej på er!

Kan ni tänka er att solen sken hela dagen igår – det blev ingen snö. Det hade vi kanske inte väntat oss riktigt heller, men sämre väder var det väl i alla fall lovat.

Och när det ändå är så fint väder kanske man skulle flytta ut badrummet och tvätta sig under bar himmel 😉

022,2 Vi får väl se hur det blir med den saken. Det är ganska skönt att kunna stänga dörren om sig 🙂

Ha nu en trevlig Valborg!

013,2

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Mest trams. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Valborg!

  1. Decdia skriver:

    Idag är det pyromanernas stora högtidsdag. Och kungens, hipp hurra hurra! 😉
    Du får göra ett fint fågelbad av den där vasken. Modern konst kan vi kalla det.
    God morgon!

    • Ami skriver:

      Oo! Då får jag ge mig ut och tutta på något – så roligt 😀
      Ska först plantera något i vasken….Kanske din tulpan, har inte riktigt bestämt mig än 😉
      God morgon!

  2. Ama de casa skriver:

    Är det ryggborsten som står där bredvid tvagningsstället? 😉

    Ha en underbar Valborg!
    🙂

  3. moi skriver:

    Jag hoppas verkligen att ditt Valborgsväder blir toppen (i så fall åker jag snålskjuts på det..)
    Jag firar inget annat än att jag får hem min sambo i dag. Hoppas han känner igen mig…
    Kram och graaaaaaaaaaaaaaattis!!

    • Ami skriver:

      Lite halvsol och 17 grader utanför mitt fönster – inget Torreväder, men ganska bra ändå!
      Men då får du och sambon fira ordentligt ikväll. En hel vecka sen ni såg ju 🙂
      Klart han känner igen sin älskling!
      Kram och grattis!

  4. Decdia skriver:

    Klart du ska ha min tulpan, den är jääääättefin! 😉

  5. Vill också önska er en fin valborg 🙂
    visst har vi ett superbra väder och till och med så bra att jag i påsk föreslog att vi skulle bada haha inte tänkte jag på att det bara var april månad mer som en sommarmånad med denna värme
    En massa kramar från mig

Kommentera

