Oj, vilket slit!

Ja, oj vilket slit det var igår. Ami blev så trött av allt jobbande….

Ja, av att se hur Patrik slet. Man kan bli trött av att se andra jobba 🙂

004,4

Vad sa ni…Tycker ni synd om honom?

Okej, jag hjälpte faktiskt till att lasta av allt det där på tippen……

Så jag gick inte bara omkring och fotograferade 🙂

002,2

Även om det var mycket roligare 🙂

Ha en trevlig lördag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Oj, vilket slit!

  1. GeddFish skriver:

    Ja, man ska varva slit och roligheter! Ha det så gott, du bor ju där sommaren är, jag har våren här, så sa dom på radion. Kram! ♥

  2. moi skriver:

    Men vad sysslar han med, stackarn?
    Slita så i denna värmen. ..
    Tur att du var med som stöd 🙂
    Kram

  3. Ama de casa skriver:

    Det är faktiskt jättejätteviktigt att dokumentera! Hur skulle Patrik annars komma ihåg hur duktig han var? 😉

  4. Ditte skriver:

    Förstår att du blev trött av allt jobbande. Men å andra sidan så är det ju ren friskvård. Visst?
    Tror du var helt perfekt där som PT till Patrik. Bättre kan han nog inte få.
    Vilodag idag då kanske. Man får ju inte trötta ut sig.
    Önskar er en fin lördag!
    Kram!

    • Ami skriver:

      Ja, det var såå betungande att hålla i kameran, så idag får det bli en riktig vilodag 🙂
      Ha en fin lördag ni också!
      Kram!

  5. Decdia skriver:

    Men du tog väl hem Patrik igen, eller du lämnade honom på tippen med? 😉
    Jag tror vi alla skulle behöva gå i Amas De Casa-skola och lära oss ett och annat.

    • Ami skriver:

      Nej, han fick följa med tillbaks igen – men han såg lite sugen ut på att lämna mig kvar där 😉
      Ja, vi får nog gå i lära hos henne 🙂

Kommentera

