En del saker begriper man!

Hej på er!

Ja en del saker begriper man. Som att den här båten absolut har något som fåglarna vill ha…..

DSC_0187,1

Men man begriper inte vad den här båten har som lockar….

DSC_0077,1

Och inte heller begriper man hur stenarna ser ut på stranden nu för tiden….

DSC_0185,1

Ja, det är mycket man inte begriper, men vi struntar i det 😀

Ha en trevlig fredag i stället!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till En del saker begriper man!

  1. Ama de casa skriver:

    Haha! Jag är övertygad om att din rumpa som stack upp där bland stenarna lite senare. Nå? Får vi veta vad för spännande som fanns där, eller? 😉

    Gomorron!

    • Ami skriver:

      Haha! Jag tror det var ett slukhål, för rumpan var borta när vi tittade nästa gång. Så jag fegade ur 😉
      God eftermiddag!

  2. Decdia skriver:

    Den där andra båten är nog något för den händige… 😉
    God morgon!

  3. moi skriver:

    Oj, en stenhård rumpa…..
    Och den där sista båten lockar i alla fall inga fåglar 😉
    Kram

    • Ami skriver:

      Haha! Ja, det kan man verkligen säga 🙂
      Nej, och den lockar inte mig heller….Båten alltså 🙂 Men visst, man får ju mycket sol på sig om man tar sig en åktur med den!
      Kram!

  4. Ditte skriver:

    Visst är det mycket man inte begriper. Och tur är nog det. Vore verkligen energiläckage att försöka förstå . Men jag förstår att det är fredag och att solen skiner från en klarblå himmel och så skall det förbli i helgen. Så jag förstår att njuta av tillvaron i skuggan. Kram! Och trevlig helg!

    • Ami skriver:

      Ja, det är nog tur att vi inte fördjupar oss i allt som vi inte begriper 🙂
      Vi har en härlig och solig fredag här också, men det hotas med regn framåt kvällen. Ni ska nog får finare i Sthlm. Ja, det är bra att du är rädd om dig och håller dig i skuggan. Hoppas ansiktsbehandlingen inte att alltför jobbig.
      Ha en trevlig helg ni också.
      Kram!

  5. Hihi jag håller mig till saker som jag begriper eller… 🙂
    Ta hand om dig och ha en superbra fredag
    En massa kramar till finaste vän

    • Ami skriver:

      Ja, jag vill också gärna hålla mig till saker som jag begriper – det blir enklast så 🙂
      Ta hand om dig också och ha en fin dag!
      Kram

  6. GeddFish skriver:

    Det är kul att fantisera om naturens under, man kan se allt möjligt!
    Oh, nu är kvällen barnet, men ack så varmt och skönt! Synd bara att det blir sämre i morgon dit jag ska, buh. Men det ordnar sig! Kram♥

    • Ami skriver:

      God kväll Gerd!
      Ja, ibland är det kul att ha livlig fantasi, det kan bli hur som helst 🙂
      Vi har haft sommarväder här, men nu ser det molnigt ut på himlen och det är lovat regn 😦
      Ha en trevlig helg,
      Kram!

  7. TantGlad skriver:

    Hahaha….vilket kuligt inlägg Ami! Jag skrattar gott nu.
    Visst äre mycket man inte begriper hehe..
    Ha en underbar dag du fina!
    Kramelikraaam!

    • Ami skriver:

      Haha! Ja, det finns så mycket märkligt som man inte begriper sig på 🙂
      Ha en underbar dag du också.
      Kram!

Kommentera

