En trevlig torsdag!

Torsdagen blev extra trevlig för oss eftersom vi fick trevliga gäster på besök….Eller gäster och gäster. Föräldrar räknar man väl inte som gäster 🙂

DSC08109,2

Men trevligt hade vi och det syns väl även om fotot blev lite suddigt 🙂

Och under bordet är det någon som har hoppat ur sina flipflop……Finns väl bara en som är ”beroende” av såna. Så det måste nog vara Ami´s som står parkerade där 😀

Och idag är det fredag igen…..Var tar veckorna vägen? Måste nog ta reda på det!

Ha en trevlig dag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till En trevlig torsdag!

  1. Ama de casa skriver:

    Så du hade lyckats krypa fram där underifrån bordet och ta en suddig bild? Snyggt jobbat! 😀

    Det såg mycket trevligt ut 🙂

    Gomorron!

  2. Gunnel skriver:

    Jag har också undrat samma. Men det sägs ju att livet går fort när man har roligt, så då är det bara att sluta undra och fortsätta ha kul. Kram

  3. Ditte skriver:

    Jaj undrar också var tiden tar vägen. En sak är dock säker; den försvinner i ilfart. Dessutom tycker jag bara den går fortare och fortare ju äldre jag blir. Undrar om någon forskat på det.
    Kanske skulle jag börja….
    En mysig middag ser ni ut att ha och ligger Amis skor under bordet så är väl det ett gott tecken.
    Önskar er en trevlig fredag. Och du, stanna tiden! Lite…
    Kram!

    • Ami skriver:

      Ja, ibland rullar det på lite för fort….Men som Gunnel säger här ovanför, att har man roligt går livet fort. Och det är lika bra att fortsätta ha roligt. Men man vill ju inte det ska ta slut så snabbt…..Vi får nog ändå forska på det här 🙂
      Önskar er också en trevlig fredag!
      Kram!

  4. Decdia skriver:

    Redan mitten av augusti, galet!
    Flipflops använder jag i mammas kollo, längre sträckor än så fixar jag inte det… ajaj mellan tårna. 🙂

  5. moi skriver:

    Nej, föräldrar är INTE gäster! Däremot är barnen det när de kommer! 😀
    Flipflop är skönt men inget jag är beroende av, förutom i kollon då!
    Kram

    • Ami skriver:

      Haha! Jaså det är tvärtom 😀
      Jo, jag är absolut beroende av flipflop……Köper på mig såna hela tiden och samlar i mitt ”flipflop förråd” 😀
      Kram!

  6. Frida M skriver:

    Åh ja, då vet jag vem jag har fått det beroendet ifrån 😊👯

Kommentera

