Vi är nog gnälliga!

Hej på er!

Ja, vi är nog lite gnälliga Patrik och jag. Igår var det ju strålande sol och blå himmel så efter att vi uträttat lite ärenden mötte vi upp mamma på stan för lite shopping.

Men vi frös…..Ingen annan verkade tycka det var kallt, bara vi. Så det var säkert vi som var gnälliga.

Men vi trotsade blåsten och kylan och slog oss ner på en uteservering i Norra hamnen. För man vill ju njuta utomhus så länge som möjligt. Och det är ju faktiskt fortfarande sommar……Eller hur? Säg att det är det 🙂

DSC08233 (Custom)

Och här fick vi en mysig eftermiddag tillsammans, trots lite kylig vind 🙂

Ha en trevlig fredag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Helsingborg. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Vi är nog gnälliga!

  1. Decdia skriver:

    När jag tog mig till affären igår hade jag en tjock kofta ovanpå de vanliga kläderna, men mötte en massa i bara t-shirt. Jag är inte frusen av mig, men tyckte det var lagom med kofta… De måste ha varit kalla!
    Jag vet inte hur jag ska klä mig idag, det blir måååånga timmar utomhus. Men jag vill ju inte heller dra på en massa kläder i onödan. Svårt.

    • Ami skriver:

      Att vi kan vara så olika…..T-shirt igår??
      Det är jättesvårt att veta hur man ska klä sig. Hoppas ni har sluppit regnet i alla fall!

  2. Gunnel skriver:

    Det måste fortsätta att vara sommar läääääänge än. Det varma vädret försvann så plötsligt. Kram

  3. moi skriver:

    Klart det är sommar!! Vintertiden börjar ju inte förrän i slutet av oktober!
    Så bara kämpa på i ”kylan” 🙂
    Kram

  4. Ditte skriver:

    Det är sommar. Augusti är fortfarande en sommarmånad! Man får nog bara klä på sig lite extra om det blåser. Så njut på för nästa vecka är det höst. Ja, vad månaden beträffar. Sen får man bestämma hur man själv tycker. Och vi har sommar länge än. En fin bild som kändes somrig . Kram!

  5. Znogge skriver:

    Det är sommar minst hela augusti och helst också hela september! Vill inte tänka på vinter, snö och kyla 😦

    Ha en fin fredag!

  6. Ama de casa skriver:

    Klart det är sommar fortfarande! Vi hade 35 grader varmt igår… Den där Norra Hamnen såg åtminstone torr ut igår… 🙂

    Gomorron!

  7. GeddFish skriver:

    Det är sommar! Hela augusti och september är sensommar och sen kommer hösten! Sådeså 😉

Kommentera

