Varning!

Varning för äcklig bild!!

Har ni ätit frukost? – Om inte, så gör det först!

Gårdagens inlägg handlade ju om den gigantiska insekten som skulle bo på det gigantiska insektshotellet. Och jag skrev ju att jag inte tyckte om insekter…..

Han måste ha hört det och letat upp var jag bor. Och nu har han hittat mig och bajsat på mitt nyputsade fönster 😦

DSC08665 (Custom)

Var inte det lite taskigt tycker ni? Jag som avskyr att putsa fönster…..Men det värsta av allt är ju att han vet var jag bor!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg. Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till Varning!

  1. moi skriver:

    Bli inte rädd nu, men jag tror inte att det är en helt vanlig insekt…..
    Det är en muterad gråsugga som fått vingar och som…….
    Äh, det där är bara en helt vanlig fluga som lämnat ett märke 😉
    Kram

    • Ami skriver:

      Usch, tror du verkligen det är en helt vanlig fluga som har gjort den stora pladusken??
      Då blir jag ännu mer rädd än om det hade varit ett muterad gråsugga 😀
      Kram

  2. Mamma skriver:

    Godmorgon! Ja det var ingen trevlig bild. Tur att jag ätit frukost. Ha en trevlig söndag. Puss o kram

  3. Ama de casa skriver:

    Tack för den bantningskuren 😀

    Tur ändå att fönstret inte var öppet… 😉

    Gomorron!

    • Ami skriver:

      Ja, ibland kan det vara skönt med en ”fastedag” 😀
      Och det var ju tur att inte fönstret var öppet och att ni inte var här…..Det är nämligen på fönstret i det rummet ni sov i som han satt sitt märke 🙂

      God eftermiddag!

  4. Geddfish skriver:

    Jag är uppäten, så det gick bra. Kan vara en fågel som bajsat av sig 😉 du kan vara trygg, tänk TilliT så fixar det sig 😉 Godmorgon, snart förmiddag, kram 😉

    • Ami skriver:

      Vad bra att du var uppäten innan du såg bilden 😀 Skönt att höra att det nog bara var en fågel…..Men en stor en, var det nog 🙂
      Kram

  5. Decdia skriver:

    Hrm, vad har du matat ditt nya husdjur med? Han verkar inte vara helt okej i magen…

    • Ami skriver:

      Mitt? Du menar väl vårt husdjur…..Du tror väl ändå inte det är Stampe som skulle bete sig så??
      Han är mer väluppfostrad än så 😉

  6. Ditte skriver:

    Illa! Kanske känner han inte till er adress i Spanien….Man kan ju hoppas. I övrigt tycker jag det var mycket oförskämt.
    Önskar dig i alla fall en trevlig söndag trots denna visit.

    • Ami skriver:

      Nej, det får vi verkligen hoppas att han inte känner till……Ja, jag tycker nog också det var ganska oförskämt att göra så 😉
      Tack detsamma!
      Kram

  7. Gunnel skriver:

    Ojojoj! Har t.o.m. insekterna börjat läsa bloggar nu. Då gäller det att passa sig vad man skriver. Kram

  8. Ditte skriver:

    Glömde ju en stor solig kram till dig. Den kommer nu!

  9. Annika skriver:

    Tur att jag inte var bakis idag…..Förstår att du känner dig skitnervös nu då han vet var du bor.
    Ha nu en fin Söndag och försök att koppla av trots allt.
    Kramen

  10. susan skriver:

    Ja se det var en riktig ”rackabajsare” det…..Du får nog hissa vit flagg och försöka bli vän med den där saken….Eller flytta;)
    Kram Susan

    • Ami skriver:

      Haha! Ja, det var en riktig rackabajsare 😀 Usch, tror du det är så illa att jag måste flytta? Ska tänka på saken 😉
      Kram

  11. Znogge skriver:

    Vilken hämnd 😉 Skitläskigt för att tala klarspråk!

    Kram

  12. Ama de casa skriver:

    Nu tycker jag det är dags för ett nytt inlägg – den där läbbiga bilden stör min frukost ännu en gång… 😉

    Gomorron!

Kommentera

