Sol och goda vänner!

Hej på er!

Igår var det en hel del solbadare på stranden. Och även några som tog sig ett dopp.

Och nej, stranden sluttar inte bakåt…..Men Amis kamera gjorde det 🙂

DSC09596 (Custom)

Och i den härliga sommarvärmen gick vi med Ama och Anders till ett trevligt ställe där vi åt god mat.

DSC09598 (Custom)

Och det blev massor av godsaker som vi fick i oss…..Och om ni undrar varför Ama ser så nöjd ut här nedanför, så kan jag tala om att det var för att hon snuvade Patrik på den sista biten chokladtårta.

Och de ska vara våra goda vänner, va?

PicMonkey Collage (Custom)

Men som plåster på såret fick de bjuda på kaffe efteråt på deras terrass.

DSC09601 (Custom)

Och det blev en underbar dag…..Igen!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vänner i Spanien och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till Sol och goda vänner!

  1. Ama de casa skriver:

    Först till kvarn, vet du… Och jag gillade verkligen kyparen som gjorde långnäsa åt Patrik! 😀

    Tack så jättemycket för igår – ses snart igen 🙂

    Gomorron!

    • Ami skriver:

      Haha! Ja, han var ju för rolig som gjorde långnäsa 😀
      Fast Patrik stackarn, blev ju jätteledsen för att ni mobbade honom 😉

      God natt! Och vi ses snart igen….

  2. Lena i Wales skriver:

    Vad härligt det ser ut! Och så trevligt ni verkar ha tillsammans! Ha en riktigt fin dag!

  3. Ditte skriver:

    En riktig ”njutdag”, precis som det skall vara. Här är våren på G och det är bra så, strålande sol idag och så skönt.
    Önskar er ännu en fin dag.
    Kram!

    • Ami skriver:

      Ja, det var en riktig njutdag! Då hoppas vi att våren fortsätter hemma nu när den har börjat 🙂
      Kram och tack detsamma!

  4. Comsi Comsa skriver:

    Först till kvarn….. 😀

    Solig kram ♥

  5. Znogge skriver:

    Åh, så gott och härligt ni har det där tillsammans 🙂 Jag tror bestämt att jag får bli med lägenhet söderöver någon gång jag med 🙂

    Hoppas det blir en lika härlig dag!
    Kram

  6. torrebloggen skriver:

    Vad trevligt ni ser ut att ha det!
    Ha det så bra!
    Kram

  7. Gunnel skriver:

    Så härligt det ser ut! Jag väntar nog med utefikat tills det blir några grader varmare. Kram

  8. åsa i åsele skriver:

    Meen Du… så mycket kläder Ni har på Er i solen å varför har Patrik långärmad tröja i värmen…
    Njut en smula för mig oxå 🙂
    kram

  9. TantGlad skriver:

    Ja ni har många härliga och underbara dagar. Så ska det vara. Ser härligt ut. Njut på.

    Kramkram

  10. Så härligt att se glada människor som njuter av livet. 🙂
    Allt gott till er…
    Kram

  11. Decdia skriver:

    Stackars Patrik, de kunde väl delat! Hade jag nu varit med som hans assistent så hade jag sett till att han fått den biten! (eller nja, det är lite beroende på hur stark Ama är…) 😉

Kommentera

