En lyckad dag….

….blir det när Ama får glass toppad med muffins.

image

Och visst ser hon ganska lycklig ut 🙂

Nej nu är det bäst att Ami hastar ut en sväng på marknaden, det är ju fredag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vardagen i Torrevieja och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till En lyckad dag….

  1. åsa i åsele skriver:

    Ni ser ut att leva livets glada dagar kantade med både vänskap å go’ saker 🙂 Ha en fin fredag kram

  2. Ama de casa skriver:

    Jaaaa!!! Det var toppen! Hoppas vi springer på varann där ute idag igen 🙂

    Vi kanske rent av syns på marknaden? Eller förresten, risken är inte överhängande för det. Troligare mötesplats är på nån av restaurangerna som finns där ute… 😀

    Gomorron!
    PS: Undrar om nån tror mig när jag säger att jag fortfarande försöker undvika socker och kolhydrater? FÖRSÖKER sa ja ju, så det är faktiskt sant! 🙂

  3. Comsi Comsa skriver:

    Söt och lycklig 🙂

    Glad fredag med kram ♥

  4. torrebloggen skriver:

    Ha en skön Fiesta idag!
    Kram!

  5. Decdia skriver:

    Oh, så du ska till marknaden! Inte illa! Shoppa lite för mig med. 🙂

  6. Ditte skriver:

    Marknade är inte min favorit direkt. Men kanske blir det en sväng dit för att köpa frukt.
    Persimoner är goda och jag har inte hittat dem i butikernas fruktavdelning. Annars gillar jag inte att trängas. Har inte förstått vitsen med det. Dock har jag förstått att det hör till att gå till marknaden så jag infogar mig ibland.
    Jag är nog mer inne på lite trevligheter på närbelägna restauranger.
    Önskar dig en trevlig shoppingtur och fin fredag.
    Kram!

  7. Preciosa skriver:

    Hej Ami!
    Ja jag fick också lyckad dag med glass 😀 Dock är magen inte så lyckad i dag 😦 Det var smågodis utanpå som var supergott 😀 Prova avispa vid blå stolarna 😀 Första heladerían av två som sitter ihop!!!
    Ser Deni´s gröna duk eller? Och Ama 🙂
    Kram P ♥

  8. Carolin skriver:

    Hastar ut? Det låter stressigt. Så ska det väl inte vara. Fortsatt trevlig fredag. 😉

  9. Znogge skriver:

    Det verkar vara en intressant diet! Kanske något för mig och Miss E 😉 All in liksom!

    Kram

Kommentera

