Lite tröst….

….får man väl ha i form av en dammsugare.

image

Och nu menar jag inte en sån där med sladd  som brummar. Utan en grön god kaka.

För en sån tycker jag man kan trösta sig med när man går i en tråkig elektronikaffär! Eller hur?

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

25 kommentarer till Lite tröst….

  1. Comsi Comsa skriver:

    Självklart skall du ha en dammsugare, en tyst och som går att svälja. 😀

    Kram ♥

  2. Geddfish skriver:

    En gång i tiden, åt jag också dammsugare 😉
    Du ska definitivt unna dig en dammsugare 😉
    Kram ❤

  3. Christel skriver:

    Go morgon Haha nåt gott behöver man verkligen…när man ska gå runt där och titta, inga skor i sikte väl? På tal om dammsugare …det är dags och ta fram min brummande sak ( det ska komma fint folk idag). Undras hur min lilla robot mår? Ha en skön dag Kram

  4. Ama de casa skriver:

    Det där är nog den enda sorts dammsugare som jag kan tänka mig att ta i… 😉

    Men hur tusan kunde du låta dig luras in i en sån affär??? 😀

    Gomorron!

  5. Ditte skriver:

    Absolut! Och hoppas du slog runt på två….
    Men fanns det inga andra trevligheter i butiken som skor eller så…
    Kram och trevlig lördag!

  6. Anna skriver:

    Rätt uppmuntran, för den typen av butik!

  7. TantGlad skriver:

    En dammsugare är alltid gott!
    Ha en fin lördag och kram.

  8. åsa i åsele skriver:

    All uppmuntran behövs då man besöker dessa tråkiga affärer… speciellt när man inget själv ska ha, utan bara är med som dekorativt sällskap 🙂 kram

  9. Znogge skriver:

    Aha, ett besök på NetOnNet, ja då behövs minst EN dammsugare av grön modell 😀

    Hoppas lördagen tar sig i rätt riktning!
    Kram

  10. Ann-Kristin skriver:

    Jag hade nog valt en masarin eller biskvie.
    Vi kanske syns snart 🙂
    Kram/A-K

    • Ami skriver:

      Åh, nu blev jag sugen på det också! Såna där bakverk är ju farligt goda 😄
      Ja, det hade varit jättekul om vi kunde ses. Men vi kan väl höras av?
      Kram

  11. Decdia skriver:

    Våra besök på såna ställen brukar tack och lov vara rätt så snabbt avverkade… 🙂

  12. moi skriver:

    Du är verkligen värd en dammsugare!! Mina ev besök i såna butiker går på mindre än en tid än det tar att käka en dammsugare 🙂
    Kram

  13. torrebloggen skriver:

    Åh så gott det såg ut med en dammsugare!
    Vi ses snart!
    Kram!

  14. Gunnel skriver:

    Vad är det för en elektronikaffär som säljer gröna minidammsugare? Kram

Kommentera

