Paella….

….och en hel del annat blev det igår när vi gick till Europaparken, fast den heter egentligen Jardín de las naciones här i Torrevieja tillsammans med Ama och Anders .

europa-parken-torrevieja (2)

Och det var med bestämda steg som vi gick mot pannan.

europa-parken-torrevieja (7)

Men det var ju inte bara paella, utan en massa uppträde och andra jippo där i parken också.

europa-parken-torrevieja (5)

Och idag önskar jag er en fin Lucia!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Vad händer i Torrevieja, Vänner i Spanien och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

28 kommentarer till Paella….

  1. Ama de casa skriver:

    Det var himla trevligt där i parken! Och dom där större ungdomarna såg till och med ut att dansa ganska synkroniserat. Men jag tittade inte så noga, för bakom ryggen på mig var ju paellan på gång… 😉

    Gomorron!

  2. Ama de casa skriver:

    sv: Ajdå… Gick din kamera sönder? Dom brukar göra det när dom far i golvet… Fast det är ju ett bra knep när man vill ha både choklad och en ny kamera 😉

    • Ami skriver:

      Haha! Ja, det var tur att du hade koll på paellan, så vi fick den innan alla de andra kom 😀
      Ja, kameran gick sönder – så nu blir det både choklad och en ny 😀

  3. Gunnel skriver:

    Jag önskar dig med en fin Luciadag.

  4. moi skriver:

    ♪♫ Sankta Luciaaaaaaaaaaaaaa ♫♪ till dig också!
    Kram

  5. Preciosa skriver:

    Tack detsamma Ami! Fått överdos i alla kanaler av Luciasånger här hemma 😀
    Kram P ♥

  6. ogamotoga skriver:

    Lucia får jag nog se på youtube detta år. 😉 Trevlig Söndag.

  7. Lena i Wales skriver:

    Kul att ni hade Luciafirande i Torre!
    Den paellan ser verkligen inte dum ut!!!!
    Ha en fin Luciadag!

  8. Christel skriver:

    Go morgon Ami! Mums för paella 😀 Ni får också ha en fin lucia dag 🕯Kram

  9. Comsi Comsa skriver:

    Glad Lucia och kram till dig ♥

  10. åsa i åsele skriver:

    Jag hoppas Du får en fin 3dje advent och Lucia 🙂 Vi ska på julavslutning, vilket i mina öron låter som avslutning på julen 😉 kram

  11. Ditte skriver:

    Paella och andra ”trevligheter” låter helt perfekt. Och nu får vi ligga i för att hinna med. ”Det är mycket nu..”
    Trevlig Lucia!
    Kram!

  12. Znogge skriver:

    Tack och det samma önskar jag dig!

    Kram

  13. Decdia skriver:

    Det händer alltid något i Torre!

  14. torrebloggen skriver:

    Kul att ni var till parken! Såg himla trevligt ut!
    Trevlig Lucia kväll!
    Kram!

Kommentera

