En ljuvlig dag!

Gårdagen började lite grå, men jag envisades med att tvätta. Och precis lagom till det var dags att hänga ut den på terrassen kom den ljuvliga solen.

Och när det var gjort blev det en tur till posten, innan vi sjönk ner i soffan på La Cantina.

image

Och idag önskar jag er en trevlig tisdag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vänner i Spanien och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

21 kommentarer till En ljuvlig dag!

  1. Comsi Comsa skriver:

    Trevlig fisdag! 😉

    Kram ♥

  2. Znogge skriver:

    Jag önskar er det samma från ett gråmulet Skåne.

    Kram

  3. Ama de casa skriver:

    Vi var också på La Cantina igår – varför hälsade ni inte? 😉

    Himla skönt i solen nu 🙂

    Gomorron!

  4. Gunnel skriver:

    Jag har just ”laddat” tvättmaskinen, men jag avstår från att gå ut och sätta mig i trädgården när jag är klar. Ha det gott och njut av solen.

  5. Geddfish skriver:

    Gråmulna hälsningar från Lidköping, temp på nollan, slask, tror inte ni vill byta 😀
    Ha det gott och njut 😉 kram!

  6. Ditte skriver:

    Att sitta ute lockar verkligen! Njutbart! Inte aktuellt här med pauser utomhus, men det finns gott om bar inneställen som lockar. Men det är inte samma sak….
    Kram och trevlig tisdag!

  7. moi skriver:

    Inga jackor, inga mössor och förmodligen inga strumpor (fast jag skymtar ett par…)
    Kram och gosa på ni! 😀

  8. åsa skriver:

    Skönt solen kom fram lagom till dess Du skulle hänga tvätt å gå till posten 🙂 Att sitta ute ser väldans härligt ut 🙂 kram

  9. torrebloggen skriver:

    Vilka härliga dagar ni har! Här hemma har det snöat lite lätt, men nu försöker solen titta fram.
    Ha det så bra!
    Kram!

  10. Anna skriver:

    Åh så härligt ni har det❤️🌞🌴🙏

  11. Decdia skriver:

    Perfekt timing med tvätten, hehe! Och sen ut och njuta!

Kommentera

