Här i Torrevieja….

….trivs vi absolut!

DSC01430 (Custom)

Fast för den delen tycker jag inte att vi behöver skaffa varsin sån här tröja 😀

Men trevligt har vi och god mat äter vi.

Här sitter vi allihop tillsammans med Dan och Yvonne.

DSC01432 (Custom)

Och nu är det minsann fredag igen och marknad!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vänner i Spanien och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

31 kommentarer till Här i Torrevieja….

  1. Znogge skriver:

    Man kan trivas bra utan den tröjan! Fast jag köpte faktiskt en i Egypten…

    Kram

  2. moi skriver:

    Jag tycker absolut ni ska ha var sin sån tröja (att användas samtidig). 🙂
    Kunde jag bära en med texten ”I ♥ Eslöv” så. Obs att detta var i skojsammanhang!!!!
    Kram

  3. Ama de casa skriver:

    Men? Den tröjan var ju jättefin! Jätteröd och jättefin 🙂

    Av marknaden märker man inte så mycket idag… Dom står och kurar och inväntar bättre väder, tror jag… 🙂

    Gomorron!

    • Ami skriver:

      Ja, den var jätteröd och syntes jättemycket 😀
      Jag ska gå iväg och köpa en till dig….men då måste du lova att använda den 😀

      Nej, idag blev det nog inte mycket av marknaden!

  4. Christel skriver:

    Go morgon Ami! Vad skönt för er att få lite regn eller? Snygg tröja …den hade P med glädje gått runt med ( även på jobbet) Ha en fin fredag o hälsa dina föräldrar att nu är här kallt!! Kram på er

    • Ami skriver:

      God middag Christel!
      Haha! P har full koll på vädret här nere 😀 Nja, regn kan jag vara utan….Men det är ju inte så ofta som väl är 🙂
      Jag ska gå iväg och köpa en sån där tröja till honom 😀
      Mina föräldrar tyckte det var jääääättttte kul att höra om det ”fina” vädret hemma 😉
      Kram och tack detsamma

  5. Gunnel skriver:

    Fanns den inte i orange? Kram

  6. ogamotoga skriver:

    Upp och hopp i kläder och shoppa!!! 😀

  7. torrebloggen skriver:

    Vad härligt att ni har så trevligt om dagarna!
    Men det bästa av allt är ju faktiskt att ni verkar trivas så bra där nere i Torre!
    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Kram!

  8. Anna skriver:

    Åh så härligt ni har det! Och nej, visst är nuskapet underbart och sant…. men nej😉

    Önskar dig o familjen en underbar helg!❤️

    Kram!

  9. åsa i åsele skriver:

    Kul med sådan tröja… eller inte 😉 Men allt pryder en skönhet så Du skulle ju se lika fin ut som alltid även i denna tröja 🙂
    Ha en fin fredag, kram

  10. Decdia skriver:

    Haha, nej det där är kanske att ta det lite väl långt… Eller så köper ni tröjan och matchande träningsställ. 🙂

  11. gemsofmylife skriver:

    Det verkar så mysigt att ha sitt lilla boende där nere i värmen !!!
    Jag hoppas att du får en underbar fredag nu
    Kram från ett snöigt iskallt stockholms skärgård

  12. Carina skriver:

    Underbar tröja ju 🙂

  13. Ditte skriver:

    Nja, tröjan kan man ju klara sig utan…Vet inte om jag skulle trivas just i den…
    Men trevligt kan dte vara ändå. Ni visar på det i alla fall.
    Kram och trevlig kväll!

  14. Geddfish skriver:

    I ❤ Lidköping 😉 jo, det gör jag faktiskt, dock är det för kallt nu, jag skulle mycket väl kunna lavva ert paradis. Kram 😀

  15. Ruth i Virginia skriver:

    Underligt att svenskar och svenskor är så rädda för skarpa färger.
    Ni kunde ju starta ett/en trend bland andra ”trökiga” svenskar genom att
    klä er glädjefullt på en plats ni älskar. Icke-instoppade Hawaii skjortor är
    väldigt sköna, när det är hett, t.ex. Ser trevligare ut än ärmlösa underskjortor.
    — Bara en tanke, liksom

    • Ami skriver:

      Nja, rädda för skarpa färger kanske vi inte är. Men är man en blek svensk brukar man inte passa i så väldigt skarpa färger 🙂

Kommentera

