Jag tror minsann….

….att lavendeln mår bättre nu efter tipset från  Znogge att jag skulle klippa ner den lite!

IMG_1250 (Custom)

Och tack alla ni andra också som kom med samma förslag!

Den har rest sig och börjar faktiskt se ut som en lavendel igen 🙂

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Vardagen i Torrevieja och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Jag tror minsann….

  1. Ama de casa skriver:

    Ja, nu ser man klart att det är en lavendel! Den där lilla till höger alltså. Vad den där andra ska föreställa, det vete sjutton… 🙂

    Gomorron!

  2. Comsi Comsa skriver:

    Nämen se där! 🙂

    Godmorgon och kram ♥

  3. Ditte skriver:

    Ser man på! Bra tips och nu kanske den blommar på nytt. Annars kan den få inackorderas hos oss. Men den har ju också begränsad blomningstid.
    Kram!

  4. Geddfish skriver:

    Ser fint ut 😀 Ha en härlig Annandag! 😉 Kram!

  5. åsa i åsele skriver:

    Ser absolut lovande ut, pigg å fräsch 🙂 kram

  6. Znogge skriver:

    Lavendel mår bra av en hård beskärning!

    Kram

  7. Gunnel skriver:

    Lavendel som doftar så gott. Härligt att sitta där på altanen sen i sommar. Kram

  8. Comsi Comsa skriver:

    Ta ner den ner till frisören så får han klippa till den, hi hi hi… 🙂

  9. moi skriver:

    Det där har jag missat. Kanske lika bra för jag hade inte haft nåt bra råd att komma med 🙂
    Däremot fick jag ett själv nu 😀
    Kram

  10. torrebloggen skriver:

    Nu trivs lavendeln och det kommer att lukta så gott på er terrass i sommar.
    Ha en trevlig måndagkväll!
    Kram!

  11. ciao8550 skriver:

    Det kommer dofta fantastiskt på din balkong… 🌳

Kommentera

