Ni trodde kanske att jag hade glömt….

….att visa er fler bilder från Granada?

Men icke!

Här kommer några fler som ni kan njuta av!

granada (8)

granada (16)

Här, en innergård mitt i stan som Patrik ville fotografera….Det stod en vakt där som såg lite fundersam ut när han stegade in med kameran i högsta hugg 🙂

granada (17)

Men är man inte nyfiken får man ju aldrig reda på något!

Ha en trevlig onsdag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Reser. Bokmärk permalänken.

26 kommentarer till Ni trodde kanske att jag hade glömt….

  1. ciao8550 skriver:

    Så himla fint….. 🙂

  2. Ama de casa skriver:

    Det är så fint i Granada, men jag saknar bilderna från när ni åkte skidor? 😉

    Gomorron!

  3. Comsi Comsa skriver:

    Granada är värt ett besök förstår jag… 🙂

    Kram ♥

  4. Znogge skriver:

    Precis så man får inte tveka! Allt för bloggen dessutom 😉

    Kram

  5. ogamotoga skriver:

    Så vackert! Måste dit någon dag … undrar hur jag ska hinna med alla platser som jag säger ”Måste dit en dag. Måste dit en dag …. ” 😀

  6. Fia skriver:

    Tack för fler fina Granadabilder! Men Torrevieja är heller inte fy skam, såå jättehärligt att vara på plats igen! Hoppas att vi ses!
    Kram
    Fia och Lasse

    • Ami skriver:

      Åh, ni är på plats? Nej, Torrevieja är inte alls dumt! Jag är väldigt förtjust i den stan 😄
      Men vi är strax tillbaks igen 😄
      Kram

  7. Ditte skriver:

    Väldigt trevligt att få komma tillbaka till Granada! Tack för dessa fina bilder!
    Kram!

  8. torrebloggen skriver:

    Tack för fler härliga bilder från Granada!
    Ha en bra onsdag!
    Kram!

  9. åsa i åsele skriver:

    Ser fint ut och det bästa av allt inget snöslask eller ishalka 😉 kram

  10. TantGlad skriver:

    Ha en trevlig onsdag du med.

    Kramkram.

  11. moi skriver:

    Fin arkitektur och vackra miljöer!
    Kram

  12. Gunnel skriver:

    Vilka maffiga bilder! Kram

  13. Systeryster skriver:

    Åh så vackert!!

Kommentera

