Återigen….

….en dag med föräldrarna!

Fast nu med mina föräldrar här i Helsingborg! Ganska praktiskt med två föräldrapar 🙂

Och man måste ju passa på att träffas så mycket som möjligt när man är hemma!

Mamma har tänt ljus och gjort mysigt.

IMG_1329,2 (Custom)

Och efter en mysig fika tog Patrik och jag en runda för att titta till och starta upp Corvetten….man vet ju aldrig om den ska följa med ner till Spanien!

IMG_1330 (Custom),3

Och idag blir det en ny och rolig träff!

Ha en skön söndag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Bilar och motor, Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

31 kommentarer till Återigen….

  1. kolonilotta skriver:

    Wow!!! En corwette! Eftersom det inte är 1:a April så litar jag helt och fullt på att det är eran skönhet!
    Läckert! 🙂
    Kram

  2. Comsi Comsa skriver:

    Läcker värre, wow 😀
    Passar dig som handen i handsken eller gulan i vitan eller hur man
    nu skall lägga fram det, hi hi hi…. 🙂

    Glad söndag o kram ♥

  3. Geddfish skriver:

    NU föll 25-öringen ner med föräldrarna. Och var de bor. Trevligt att träffa alla 😀
    En Corvette, oh, jag är full av beundran 😉
    SkyltSöndagsKram ❤

  4. ogamotoga skriver:

    Oj, vilken fin bil! Klkart den borde få följa med till Spanien. 😉

  5. Znogge skriver:

    Oj, så häftig! Klart att den borde rulla söderöver 😀

    Kram

    • Ami skriver:

      Ja, det är ju betydligt roligare att ha den där eftersom den går att använda året om…men vi får väl se hur det blir 🙂
      Kram

  6. Ditte skriver:

    Trevligt med träffar av olika slag och lika bra att passa på. Klart att cirvetten blev glad över att bli startad och jag är säker på att dne gärna hänger med er till Spanien.
    Vilken läcker bil!
    Önskar er en trevlig söndag!
    Kram!

    • Ami skriver:

      Ja, man vill ju träffa alla så mycket som möjligt nu när vi är hemma!
      Visst hade det varit roligt att ta ner bilen till Spanien…men gatorna är trånga!
      Kram och tack detsamma

  7. Gemsofmylife skriver:

    Att passa på att träffa nära och kära när man är hemma är så himla mysigt !
    Jag hoppas att du får en fortsatt underbar söndag och hoppas du får med dig bilen för det känns som den passar bättre i värmen 😉
    Eller får du ta en tur till Stockholm och hälsa på här i skärgården om du vill ut och köra 🙂
    Kramisar till dig fina

    • Ami skriver:

      En tur till skärgården lät inte helt fel 🙂
      Ja, vi får väl se om vi tar med oss bilen ner.
      Och visst är det mysigt att träffa nära och kära 🙂
      Kram till dig!

  8. åsa i åsele skriver:

    Sådan fin bil, förstår att Patrik vill ta med den ner till Spanien 🙂
    Så klart Ni måste hinna träffa nära å kära de veckor Ni nu är på hemmaplan 🙂
    kram

    • Ami skriver:

      Ja, han är lite sugen på att ta med sig den ner!
      Jättemysigt att träffa alla nära och kära nu. Det var ju ett tag sen sist 🙂
      Kram

  9. Ama de casa skriver:

    Ja, det gäller att passa på att träffa alla – trevligt 🙂

    Corvetten i bilhissen… Nu fick jag lite magknip… 😉

    Gomorron!

    • Ami skriver:

      Ja, man vill ju rå om dem så mycket som möjligt 🙂
      Om du får magknip, vad tror du då jag har?? Den kommer aldrig att gå in i bilhissen….
      God eftermiddag!

  10. MariArne skriver:

    Så klart ni ska ha en Corvette i Spanien. Om den inte går in i bilhissen får ni gärna ställa den på vår tomt. Tänk grannarnas blickar! De skulle bli så imprengerade. Kram Marianne

  11. Preciosa skriver:

    Hej Ami!
    Ja jag ska be kommunen vidga gatan Arquitecto Larramendi så ni kan ha garaget där 😀
    Den har ju lite lång nos 😀
    Kul att se alla de dina…sett dom förr förstås…vi är ju grannar här 🙂
    Kram P ♥

    • Ami skriver:

      Hej P!
      Ja, det garaget hade nog passat utmärkt om inte gatan varit så smal 😦
      Ja, du har ju träffat de innan….och det blir nog fler gånger framöver 🙂
      Kram

  12. Decdia skriver:

    Jag kan inte mycket om bilar men den där såg fräsig ut!

  13. Annika skriver:

    Förstår att du njöt av att träffa dina föräldrar. Dessutom har du en ny trevlig träff idag. Du den Corvetten var verkligen fin.
    KRAMEN

    • Ami skriver:

      Ja, det är jätteroligt att träffa nära och kära nu när jag är hemma!
      Och bilen är också kul att åka ut i en sväng 🙂
      Kram

  14. TantGlad skriver:

    Bilen är skitläcker. Vilket ögongodis och vilket åk…..woooooow säger jag.

    Kram på dig

  15. Susjos skriver:

    En corvette!!!! Jo jag tackar jag, det är min drömbil, för visst var det en sån där som Pamela i Dallas hade? En sån ville jag ha!!! Och ni har en sån?!!!!!! WOW!!!! Men så synd att den är för stor för gatorna i Spanien…hm….

    • Ami skriver:

      Jag kommer inte ihåg om det var en corvette som Pamela hade….med det är en rolig bil i alla fall 🙂
      Vi får försöka köra den i Torrevieja fast gatorna är trånga 🙂

Kommentera

