Liv i luckan….

….blev det absolut igår när Max kom 🙂

DSC00345 (Custom)

Det är full fart på honom. Och rätt som det var hittade jag både honom och Patrik ute på taket!

DSC00347 (Custom),3

Haha! Ja, de är härliga mina två ”pågar”…..Ja, den ena lånar jag ju av Frida lite då och då 😀

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Helsingborg. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Liv i luckan….

  1. Gunnel skriver:

    En ny variant av vårkänslor? Kram

  2. Ama de casa skriver:

    Vad ska dom upp på taket att göra hela tiden? Aha! Höjdträning va? Inför flygningen? 😉

    Gomorron!

  3. Znogge skriver:

    Instämmer med Ama, nu kan det bara gå uppåt!

    Kram

  4. Comsi Comsa skriver:

    ”Mannen, männen på taket” 😀

    Kram ♥

  5. Ditte skriver:

    Bra utsikt denna soliga dag så jag kan förstå dem. Men var är du?
    Kram!

  6. åsa i åsele skriver:

    Höjdträning eller spanar de på lågt flygande ryssar 😉 kram

  7. TantGlad skriver:

    Lite som ”karlsson på taket” liksom….hahaha.
    En få int va rädd för höjder inte ,när en går på tak. Jag skulle alldrig våga……eller…jo..nu ljög jag. Gick ju på taket ifjol ju….Men det var då det. Det var ju för ett ”helt år sedan” det.

    Ha det så gott å kram.

  8. biggeros skriver:

    Wow, vilka fina pågar!!
    De lider inte av höjdskräck och det är ju tur. Trevlig kväll.Kram😉😙

Kommentera

