I bland blir….

….det fest ofta!

Och i lördags var ju Ama, Anders och vi hembjudna till Per och Christel på lite förfriskningar och tilltugg.

Vi satt på deras fina terrass innan vi gick ner till hamnen för att äta middag.

collage,1

Och eftersom det är så varmt fick Christel en passande present av mig….

….och jag en av henne 🙂

En diskborste!

Men visst ser det ut som hon nästan ångrar att hon gett bort den. Hon kastar lite väl långa blickar på min fina present!

diskborste-torrevieja

Tack alla för en trevlig kväll!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vänner i Spanien och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till I bland blir….

  1. Ama de casa skriver:

    Ja, det var verkligen en trevlig kväll! Sen tyckte jag att det var smart att ta med diskborsten till restaurangen – ifall notan hade blivit för dyr, alltså… 😉

    Gomorron!

    • Ami skriver:

      Ja, jag ska alltid tänka på att ta med mig en diskborste i väskan när jag besöker en restaurang 😉
      God kväll!

  2. moi skriver:


    Livet är en fest – och till fester hör disk 😀
    Kram

  3. Christel skriver:

    Go morgon Ami! Som Moi skrev …livet är en fest! Haha …ångrar 😳 Ja lite..tror tom att det kom en liten tår 😢 Ha en skön dag Kram

  4. åsa i åsele skriver:

    Livet är en fest å fyllan vämer bäst 😉 eller hur det nu var 🙂 Jag skulle välja solfjäder framför diskborste ifall jag skulle välja 🙂

  5. Comsi Comsa skriver:

    HI hi hi….

    Glad måndag och kram ♥

  6. Znogge skriver:

    Mer fest åt folket skulle jag vilja säga 😉

    Kram

  7. Ditte skriver:

    Vilken trevlig kväll! Och en diskborste kan användas till mycket! Det är bara fantsin som begränsar.
    Och visst är livet en fest!
    Kram och trevlig måndag!
    Undrade just hur festligt det ska bli idag.

    • Ami skriver:

      Ja, det var så trevligt hos Per och Christel! Och en diskborste kan man ha till mycket 🙂
      Och livet är en fest, absolut!
      Kram och trevlig kväll

  8. ogamotoga skriver:

    Hahaha … ni är för roliga. 😂

  9. Gunnel skriver:

    Haha! Vilken praktisk present du fick. Kram

  10. torrebloggen skriver:

    Vilken trevlig kväll!
    Ha en bra dag!
    Kram!

  11. Jeanette skriver:

    Ni verkar ha det helt perfekt där nere i Torre, underbart väder och trevligt sällskap:)

  12. FREEDOMtravel skriver:

    Ingen brist på trevligheter där nere i södern 😉

Kommentera

