Fly board!

För ett tag sen tänkte jag ju prova på Cable ski, men insåg att det nog var alldeles för svårt!

Men fly board verkar mycket enklare….. Men man ska nog se till så man har bra resår i bikinitrosorna….

fly-board-torrevieja

….och ordentliga skor 😀

köpa-skor-torre

Men sen ångrade jag mig och kom på att lite tapas i goda vänners lag passar mig betydligt bättre….och dessutom verkar det mycket enklare!

etapa-torrevieja

En trevlig söndag tillsammans men Dan, Carita och Mikael!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vad händer i Torrevieja och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Fly board!

  1. Ama de casa skriver:

    Det där ser ju inte ett dugg svårt ut! Inget av det faktiskt. Men jag tror att jag är bättre på det där med att äta tapas trots allt… 😉

    Gomorron!

    • Ami skriver:

      Ja, jag tror också att jag är bäst på att äta tapas! Även om jag är väldigt imponerad över de som verkligen kan åka sånt där!
      God kväll!

  2. åsa i åsele skriver:

    Att äta verkar vara Din melodi, inte förenad med livsfara eller nerhasade bikinitrosor 😉 jag skulle själv föredra en tapas eller två 🙂 kram

    • Ami skriver:

      Ja, det verkar säkrast att hålla sig till tapas så länge man inte kan det där andra….då kan det sluta riktigt illa!
      Kram

  3. Ditte skriver:

    Gomorron! Nåja, det finns fler dagar som du kan träna flyboard. Jag tror du har talang. Men kanske var det just igår trevligare att ladda med tapas i vänners sällskap. Det ser ganska lugnt ut…
    Kram!

    • Ami skriver:

      Haha! Ja, just igår behövde jag ladda med lite tapas tillsammans med vänner 🙂 Men visst har de talang de som klarar av att flyga så där!
      Kram

  4. MariArne skriver:

    Skulle nog också avstått! Men inte tapasen förstås. Kram Marianne

  5. torrebloggen skriver:

    Såg mycket trevligare ut med tapasen!
    Ha en bra dag!
    Kram!

  6. Ruth i Virginia skriver:

    Det där ser ju himla kul ut. Skulle gärna försöka, om jag vore 70 år yngre!
    (Ser ut som killen behöver ett par stavar)
    -måste kolla och se hur det hela funkar –

  7. Ruth i Virginia skriver:

    Uppfunnet av Zapata. Kan erhållas till det facila priset av 6600 dollars.
    Sen måste du också köpa speciella boots, förstås.
    Any takers? 🙂

  8. Biggeros skriver:

    Ser jätte häftigt ut!! Visst bör man ha bra bikinitrosor som sitter uppe:)) Tappas låter mer säkert, vännen:))

    • Ami skriver:

      Ja, det ser jättekul ut när de åker så där! Men jag tror inte jag hade klarat av det….så tapas får det bli även i fortsättningen 🙂

  9. Anonym skriver:

    Kanske lika bra att lämna byxorna hemma???

  10. Ylva skriver:

    Fly board ser ut att vara kul men nog säkrare med tapas 🙂 Här åker ungarna på gatan på hooverboards (tror jag de heter, som en platta på hjul) och det skulle jag inte våga.

    • Ami skriver:

      Ja, jag tror också att det är säkrare med tapas! Men visst ser det roligt ut 🙂 Och såna där hooverboards verkar också kul, men helt livsfarliga!

Kommentera

