Dans!

Att dansa är roligt! Men i fredagskväll var det inte jag som stod för dansen utan det gjorde det här paret som hade uppvisning nere vid stranden.

dansuppvisning-torrevieja

Det var en hel del folk som hade samlats för att titta på dem.

dans-torrevieja

Men klockan gick och vi hade ett bord att passa halv nio som Mari hade bokat.

På väg till restaurang Sirocco….

ut-och-äta-torrevieja

….där vi mötte upp Filip, Sara, Bosse, Mari, Karin och Anders.

pizza-torrevieja

Det är ju först på kvällarna man kan börja leva här nere i Spanien….fast visst svettas vi även då!

Och så avslutar jag med denna fina bild och text som min älskade syster yster Frida skickade mig….Och det stämmer så väl ♥♥♥ 

IMG_1740

Ha en skön söndag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vad händer i Torrevieja, Vänner i Spanien och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

29 kommentarer till Dans!

  1. Preciosa skriver:

    ¡Si bien, es cierto chica!
    Chao P ♥

  2. Christel skriver:

    Go morgon Ami! Fredags dans är alltid kul! Varma kvällar är nåt jag är avundsjuk på! Viken gullig text du fick av syrran. Ha en varm o skön söndag Kram

    • Ami skriver:

      God kväll Christel!
      Haha! Ja, det var längesen vi fick några fredagsdanser från P 😉
      Kvällarna är underbara här nu!
      Ja, visst var den texten fin som jag fick av Frida ♥
      Kram och ha en skön kväll

  3. Comsi Comsa skriver:

    Var det afrikansk dans? Den är så rolig…. 🙂

    Kram ♥

  4. Znogge skriver:

    Önskar dig det samma!

    Kram

  5. Ditte skriver:

    Dans i värmen? Ja, det går nog det också…
    Mysigt med middag och könt att sitta ute och äta så sent.
    Här går det bra på dagen och tidig kväll för vi har fortfarande skön sensommar.
    Önskar er en fin söndag!
    Kram!

    • Ami skriver:

      Ja, även fast det var framåt kvällen var det ganska svettigt ändå…..
      Skönt att ni fortfarande kan sitta ute och njuta av sensommaren 🙂
      Kram och ha en fin kväll

  6. ogamotoga skriver:

    Vad dansar de i? Kaffe, kakao och mjöl? Ha en skön söndag. 😊

  7. åsa i åsele skriver:

    Varma kvällar å kunna sitta ute å äta, det saknar jag verkligen… lite avundsjuk blir jag ju 🙂
    Ha en fin söndag, kram

  8. marga skriver:

    Sitta ute varma kvällar är underbart och god mat och goda vänner gör det inte sämre! Gillar systerbilden. Kram!

    • Ami skriver:

      Det är verkligen härligt att få vara här och njuta!
      Ja, visst var systerbilden fin – jag blev så glad när jag fick den 🙂
      Kram och trevlig kväll!

  9. Gunnel skriver:

    Svettas gör vi knappast här. Nu är hösten på ingång. Det är guld värt att ha en syster. Kram

    • Ami skriver:

      Jag har förstått att ni börjar få höst där hemma….den årstiden gillar jag inte alls 😦
      Håller med dig om att det är guld värt att ha en syster!
      Kram

  10. Ama de casa skriver:

    Ni bara roar er ni – och det gör ni fullständigt rätt i! 🙂

    Fast jag vill gärna se ett videoklipp på en dansande Ami. Tack på förhand! 🙂

    Kram och ha en härlig dag – igen! 🙂

  11. Birgitta skriver:

    Mysigt med kvällsmat ute i värmen 🙂 Den tiden är ju nu förbi här hemma ( i den mån den funnits!). Såklart gillar jag också systerbilden 😀
    Hoppas ni haft och fortfarande har en skön söndag!

    • Ami skriver:

      Ja, det är verkligen härligt att få njuta av vädret här nere!
      Ja, jag blev så glad över systerbilden 🙂
      Kram och tack detsamma önskar jag dig!

  12. MariArne skriver:

    Vad trevligt ni hade. Vi går gärna till stan nån kväll och deltar om det är ok. Kram Marianne

  13. torrebloggen skriver:

    Vad kul att ni var ner och tittade på dansen.
    Så härligt det ser ut att kunna sitta ute och äta på kvällen!
    Ha det så bra och trevlig kväll!
    Kram!

    • Ami skriver:

      Ja, vi gick förbi och tittade innan vi skulle gå och äta.
      Nu är det verkligen härligt på kvällarna 😄
      Kram och tack detsamma

  14. Systeryster! skriver:

    ❤️❤️❤️

    Och tjusig och snygg är du, precis som alltid!

Kommentera

