Halloween!

Varmt och skönt som vanligt här nere!

halloween-torrevieja-2016

Men det känns lite skrämmande på något vis!!!

spoke-torrevieja

Ingen aning vad det kan bero på….men hoppas ni får en trevlig dag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vad händer i Torrevieja och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till Halloween!

  1. Mamma C skriver:

    Ha en bra dag du med och jag hoppas att man inte möter någon sådan där idag.
    Kram

  2. Ama de casa skriver:

    Oooo… Scary! Jag tänker verkligen inte gå ner på strandpromenaden idag. Nej, nej. Jag stannar i hallen och firar min hall-å-vin! 😀

    Gomorron!

  3. Comsi Comsa skriver:

    Skrämmande inlägg, hi hi…

    Kram ♥

  4. Christel skriver:

    Go morgon Ami! Scary ….sen såg jag ju att det var ni snyggingar! Idag hoppas jag på en trevlig dag 🙂 Kram

  5. åsa i åsele skriver:

    Scary!! Huvva 😀 kram

  6. MariArne skriver:

    Hjälp nu blev jag rädd! Kram Marianne

  7. Geddfish skriver:

    Skräms tills man skäms, haha 😉 Brrrr 😉
    Trevlig måndag, kram!

  8. Ditte skriver:

    LIte skrämmande var det med första bilden. ”Scary”, liksom. Förstår inte varför spökena ska ha högsäsong just idag. Och här? DE borde hålla isg i USA.
    Men visst har vi tur med vädret! Så skönt!
    Kram!

    • Ami skriver:

      Håller med om att de kan stanna kvar i USA….jag är inte ett dugg intresserad av dem!
      Men vädret är desto trevligare 🙂
      Kram

  9. Gunnel skriver:

    Som tur är så har jag inte stött på några skrämmande figurer hos mig. De kom kanske inte genom vid Id-kontrollen på bron. Kram

  10. ogamotoga skriver:

    Jag har sett en zombie i Köpenhamn, men annars bara några med små Halloweenhattar och målade batmanmasker … inte så skrämmande. 😉

  11. Sussi skriver:

    Haha spooky! Alltid lite läskigt med monster! Bäst att stanna inne så man är säker 😉 Kram

  12. torrebloggen skriver:

    Skrämmande inlägg…..!
    Trevlig kväll!
    Kram!

Kommentera

