Helsingborg!

Jaha, då var vi i Helsingborg igen efter flera dagar på vägarna genom Europa.

dsc00024-custom1

Och för ett litet tag ska vi få rå om våra nära och kära ♥ och det ska bli så roligt!

Men eftersom jag inte har tillgång till wifi hela tiden här i Sverige blir det lite dåligt med kommentarer hos er….och dessutom bloggar jag från mobilen. Och på vissa bloggar fungerar det överhuvudtaget inte alls att kommentera från den. Men jag kikar in lite nu och då i alla fall hos er för att se vad ni har för er!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

32 kommentarer till Helsingborg!

  1. åsa i åsele skriver:

    Välkommen hem till Sverige 🙂 jag hoppas Ni får en trevlig tid och hinner med det Ni ska innan Ni beger Er tillbaka till värmen, kram

  2. Thomas & Stina skriver:

    Jaha ”hemma” i Sverige hoppas ni slipper snö i alla fall 🙂

    • Ami skriver:

      Ja, snön hoppas jag verkligen att vi slipper!
      PS: Har jag tackat dig för tipset ang k7? Vilket mirakelmedel 😄
      Köpte med en flaska till Sverige också!

  3. Ama de casa skriver:

    Skönt att resan genom Europa gick bra! Ha det nu så bra där uppe i norr 🙂

    Kram och gomorron!
    PS: Hoppas att inte wiffi-abstinensen blir alltför stor 😉

    • Ami skriver:

      Ja, resan gick bra, men dryg!
      Lite abstinens har jag 😜
      Ha en trevlig resa ni också.
      Kram

      • Ruth i Virginia skriver:

        Den är väl dryg för att ni kör för långa sträckor i taget, skulle jag gissa.
        Tar ni inte tid att se er omkring, när ni kör Spanien-Sverige och vice versa?

  4. Janne skriver:

    Välkomna till Sverige! Hoppas ni får bra väder!

  5. Preciosa skriver:

    Wow! Det gick ”fort” 😀 Ha det så bra i ”finvädret” Kram P ♥

  6. Gunnel Moberg skriver:

    Åh, en himmabild! Vålkommen till Skåne igen. Det hade ju varit kul om vädret varit aningen bättre. Kram

  7. Ditte skriver:

    Välkomna hem! Men Ami, då missar du ju marknaden i morgon… Klart man får offra lite men kanske hittar du en annan marknad att slå runt på.
    Önskar dig fina dagar med de dina här hemma.
    Stor kram!

    • Ami skriver:

      Tack så mycket! Ja, nu missar jag marknaden imorgon! Men kanske tar jag ett glas fredagsvin här istället 😀
      Kram

  8. torrebloggen skriver:

    Vad härligt att få rå om dina nära och kära igen!
    Ha det så skönt där hemma i Helsingborg!
    Kram!

  9. mamma c skriver:

    Kör försiktigt och ha en bra resa hem.
    Kram

  10. ogamotoga skriver:

    Men! Det är jag med … 😀

  11. Christel skriver:

    Ja härliga Helsingborg ..nu fick jag lite hemlängtan (eller inte). Ha det mysigt med alla! Hälsa Ulla o Stig. Ha en fin dag Kram

  12. Fia skriver:

    Kul att ni är i Sverige igen och att resan gick bra! Vi är nästan sugna på att bila ner, tänk om man skulle göra slag i saken nån gång, nu för tiden har man ju gott om tid 😀.

    • Ami skriver:

      Ja, resan gick väldigt bra. Inga köer eller stopp. Men visst är det drygt att åka den vägen! Så jag föredrar nog flyget 😀

  13. Znogge skriver:

    Välkomna hem till Sverige. Hoppas ni får härliga dagar med nära och kära.

    Kram

  14. Annette skriver:

    Nämen. Välkommen hem😁..du får passa på att njuta av en god kopp kaffe med semla på Fahlmans

  15. Trollet skriver:

    Så länge du njuter😉

  16. Systeryster skriver:

    🎉🎉❤❤

Kommentera

