Blå himmel….

….men iskalla vindar var det igår!

Men ändå härligt att få se solen. Tror det var första gången sen vi kom hit.

Och igår när jag träffade mamma frågade hon om jag ville ha en väska som hon hade tröttnat på. Och det var väldigt passande eftersom min var på väg att gå sönder.

Så nu har jag en fin väska igen 😄

Och Patrik blev också glad när han lite senare fick lite gott innan maten……chips och Bacardi-Cola!

Ha en fin lördag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Blå himmel….

  1. Mamma C skriver:

    Idag har vi solsken så det blir att gå ut i det fina vädret. Ha en fin och bra lördag.
    Kram

  2. Znogge skriver:

    Grattis till solen och nya väskan! En bra kombination 😀

    Kram

  3. Christel skriver:

    Go morgon Ami! Visst är det härligt med blå himmel. Men va en ”ny” väska ..nu blev jag avundsjuk. Nästa vecka ska P gå med på marknaden o leta väska till mig ( eller kanske inte) Ha en fin lördag. Idag blir det stranden för oss. Kram

    • Ami skriver:

      God förmiddag Christel!
      Haha! P gå med på marknaden 😃 Det vill jag ha bildbevis på 😃
      Men usch, nu blev jag avundsjuk när du sa att det blir en dag på stranden…..
      Njut för mig också!
      Kram

  4. Comsi Comsa skriver:

    Blå himmel här med idag. 🙂

    Kram ❤

  5. åsa i åsele skriver:

    Jag förstår Patrik blev glad, fick han dipp till sina chips dessutom var väl lyckan fullständig 🙂

    Fin väska, härligt med sol, kram

    • Ami skriver:

      Haha! Nej dippen glömde jag helt bort 😳 Det får bli en annan gång!
      Jag blev jätteglad när jag fick väskan…..och väldigt glad över att se solen!
      Kram

  6. Ditte skriver:

    Vad skönt med en annan färg på himlen och blått är ju så vackert.
    Bra att du fick en ny väska. Jag vet ju att behovet är skriande hos dig. Men å andra sidan väskor och skor kan man aldrig få för många av.
    Och så skönt att inte patrik blev lottlös. Jag började bli orolig.
    Strålande sol i Stockholm också idag. Helt ljuvligt.
    Stor kram!

    • Ami skriver:

      Ja, blått är ju mycket vackrare än grått! Och man blir dssutom gladare av den färgen 😄
      Haha! Nej, väskor och skor kan man inte få för många av! Och jag behövde verkligen en ny väska, visst 😄
      Och även Patrik blev glad över sitt goda!
      Så skönt att även ni får njuta av solen idag!
      Stor kram

  7. yfronten skriver:

    Fin väska men jag tror att du snart får chans att köpa väska på marknad. 🙂

  8. Marie skriver:

    Visst är det härligt med sol och blå himmel. Vi har njutit i solen med goa vänner i skidbacken vid grillen. Hoppade över skidåkningen och bara njöt och fikade.
    Hur länge stannar ni i Sverige? Jag har bokat en vecka i maj till Torre. Längtar!

    • Ami skriver:

      Härligt med sol, blå himmel och goa vänner 😄
      Så roligt att ni kommer ner i maj! Då hoppas jag absolut att vi ses…..hör av er😄
      Kram

  9. Peter å Janette skriver:

    Snygg väska! Bacardi å chips är inte heller fel…fast det var iofs väääääldigt länge sen jag drack en sådan😉 Kallt å blåsigt här i Gbg oxå…Brrrrrr. Hälsa P å ha det så göööött….Kram🌺

Kommentera

