Visst fick….

….jag rapport från marknaden i fredags!

Hyggliga vänner man har som skickar såna här otäcka bilder när jag sitter i Sverige 😄

Här sitter Pernilla och njuter av ett glas rosévin i värmen!

Carita och Christel var inte heller sena med att påminna mig om hur trevligt man kan ha det på fredagarna.

Här har de slagit sig ner med varsitt glas vin och färska jordgubbar.

Haha! Och här hittade Carita en väska med klös i som hon nog tyckte passade mig

Ja, visst är det härligt med sådana vänner 😃

Ha en skön söndag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

30 kommentarer till Visst fick….

  1. Preciosa skriver:

    Hej Ami! Ja än är det marknad men nu stod det på El Información att nedräkningen har börjat hahaha…La Junta har godkänt flytten och dom 700 säljarna ska informeras 😀 Trodde det var gjort för flera år sen 😀 Dubbelmanãnastuk på detta 😀 Kram P ♥

    • Ami skriver:

      Haha! Har de inte redan blivit informerade 😃
      Jag undrar om den någonsin kommer att flytta….
      Kram
      PS. Det går inte att komma in på din blogg 😞

      • Preciosa skriver:

        Hej igen! Nej den och andra Spaniensidor som forumägaren har ligger nere. Får väl flytta bloggen till egen domän eller sluta blogga. Ingen info får jag heller när jag frågat 😦
        Dåligt! Kram P ♥

    • Ami skriver:

      Nej, inte ska du sluta blogga!
      Men vad dåligt att de inte ger dig någon info 😩
      Hoppas det löser sig!
      Kram

  2. Mamma C skriver:

    Vilken tur du har som blir så fint uppdaterad av vad som händer när du är borta.
    Kram

  3. Gunnel Moberg skriver:

    Så omtänksamt! Men du kan ju trösta dig med att du behövde inte krypa in i skuggan för att det var för varmt….och vin kan man dricka i alla väder, eller hur? Kram

    • Ami skriver:

      Haha! Ja det var en bra tröst att jag slipper krypa in i skuggan 😃
      Och vin går alldeles utmärkt att dricka i alla väder 😄
      Kram

  4. Znogge skriver:

    Vilken tur att du har så goda vänner 😀

    Kram och trevlig söndag!

  5. Comsi Comsa skriver:

    Eftersom du uppdateras så är du med på sätt och vis,eller kanske inte…. hm… 😉

    Kram ♥

  6. Christel skriver:

    Go middag Ami! Men vilka trevliga vänner du har som uppdaterar dig! När vi såg alla klös-sakerna så tänkte vi ju på dig, kom på att vi saknade dig. Nä nu är det dags att stryka på balkongen…Ha en fin söndag Kram

    • Ami skriver:

      God kväll Christel!
      Ja, visst har jag trevliga vänner som skickar så underbara bilder 😜
      2 grader nu, så här får jag stå inne och stryka 😩
      Saknar er 😘

  7. ogamotoga skriver:

    Hujeda mig, sådana bilder borde förbjudas! 😉

  8. torrebloggen skriver:

    Så omtänksamma och trevliga vänner du har! Dom ska du absolut vara rädd om! Hi Hi!
    Kan trösta dig med att det blir lite ”sämre” väder nu på måndag och tisdag.
    Ha en bra dag!

    • Ami skriver:

      Haha! Ja, såna vänner ska man vara rädd om 😃
      Skönt att höra att ni får lite sämre väder 😜 nejdå, jag hoppas ni får sol och blå himmel.
      Ha en fin kväll
      Kram

  9. Ama de casa skriver:

    Haha! Verkligen hyggliga vänner 😉 Intressant ändå att marknaden är kvar?

    Den där röda uggleväskan som man bara ser halva av där på bilden med klös i… Den måste jag nog kolla efter nästa gång jag går på marknaden. Var nu det blir? 🙂

    Kram

    • Ami skriver:

      Ja, visst är det hyggliga vänner 😃
      Haha! Jag tänkte direkt på dig när jag såg uggleväskorna…..alltså måste du följa med oss på vår marknadsrunda…..och går man rundan får man belöning 😄
      Kram

  10. Biggeros skriver:

    Underbart att ha sådana uppriktiga och sanna vänner Ami!!!!

  11. yfronten skriver:

    Jaha, jaha, fredagsvinet pausar inte även fast inte du och Ama är där… 😉

  12. åsa i åsele skriver:

    Goa vänner 🙂 kram

  13. Ditte skriver:

    Tack för denna marknadsrapport. Jag undrade just hur marknadsvännerna hade det, men jag ser att d ehåller ställningarna åt oss. Bra så! Och vi vilar oss till den rätta marknadsformen.
    Stor kram!

  14. Fia skriver:

    Aha marknaden är kvar!
    Om man blir förvånad??? Hmm…. Förstår att du saknar fredagsäventyret på nära håll, men ni hinner nog tillbaka innan den flyttat på sig…. eller kanske inte!

Kommentera

