Favoritkväll….

….blev det igår när vi var hembjudna på middag hos våra älskade favoriter!

Vi åt taco. Och det var verkligen längesen, så det smakade riktigt gott!

Och Frida fixar och har så fint i deras hus.

Och den här ljuskronan som hänger över soffbordet har hon själv komponerat.

Trevligt och mysigt som alltid att få träffa dem!

Och att de flesta bilderna är suddiga nu när jag befinner mig i Sverige är ju för att jag använder mobilen….men ni får stå ut med att ni blir lite yra i huvudet 😄

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till Favoritkväll….

  1. Gunnel Moberg skriver:

    Syns att det är en tjej med intresse för inredning. Kram

  2. åsa i åsele skriver:

    Nu syns det att Frida är med barn ❤ Så fin ljuskrona, mobilbilder är bättre än inga bilder, kram

    • Ami skriver:

      Ja, hon har fått en söt liten mage ❤️
      Jo, det är nog sant att det är bättre med dåliga bilder än inga alls 😄
      Kram

  3. Ama de casa skriver:

    Så fint dom har det! Duktigt piffat av fina Frida 🙂

    Ha en bra dag!
    Kram

  4. ogamotoga skriver:

    Nu ser jag att bulan kommit fram lite. 😍

  5. Lena i Wales skriver:

    Härligt att få var med nära och kära och speciellt i vacker miljö.
    Ha det bra!

  6. Znogge skriver:

    Så mysigt att få träffa era favoriter! Minns själv att det var så roligt att flytta in i vårt hus. Fast då pluggade jag så piffandet fick komma efter hand.

    Kram och ha en bra dag!

  7. mamma c skriver:

    Tycker dina bilder är helt okej. Så gott med tacos och ljuskronan var cool.
    Kram

    • Ami skriver:

      Så bra att du inte blir alldeles yr i huvudet av bilderna. Har ju bara min mobil nu, men när jag fick se bilderna på en ”riktig” dator var de helt suddiga 😳
      Jag gillar också hennes ljuskrona!
      Kram

  8. Christel skriver:

    Så klart det blev en favoritkväll! Ser så mysigt ut hemma hos dom! Ha det gott Kram

    • Ami skriver:

      Jag måste ju få känna och klämma så mycket som möjligt på dem nu när jag är hemma 😄
      Kram och tack detsamma

  9. torrebloggen skriver:

    Vilket härlig favoritkväll det blev!
    Så fint dom har det i sitt nya hus!
    Kram!

  10. Comsi Comsa skriver:

    Mysigt, både med tacos, mys och inredning… 🙂

    Kram ♥

  11. Fia skriver:

    Roligt att se! Ha det fortsatt bra tills ni är åter i varmare trakter!
    Kramar

  12. Ditte skriver:

    Förstår att ni passar på att ses och jättetrevligt med middag tillsammans. Roligt att de trivs så bar i huset och alltid finns det något att pyssla och ordna med. Lampkronan är jättefin och de har verkligen fått det hemtrevligt i det nya huset.
    Vad gäller bilderna så syns så syns ju motiven och det är viktigast.
    Stor kram

    • Ami skriver:

      Ja, man vill i passa på att träffa dem nu så mycket som möjligt. Roligt att de trivs och har fått så fint i sitt hus!
      Haha! Ja, man ser ju i alla fall vilka som är med på bilderna 😄
      Stor kram

Kommentera

