Stort Grattis….

….till vår fina Frida idag på 27 årsdagen ♥♥♥

 

Puss på dig Frida! Och hoppas du får en fin dag!

Och igår tog vi en promenad tillsammans med Per och Christel till La Veleta.

En liten paus på muren vid Náufragos! Och såklart var Sallie också med!

Och de här vackra blommorna finns lite varstans. Och de verkar trivas bäst där det är som allra mest sten.

Mysiga små gränder, men ganska igenbommat!

Tillbaka inne i stan igen var det fullt av inlinesåkare vid vista alegre!

Och de nyplanterade pelargonerna lyste vackert rött!

Lite blåsigt var det….

….men himlen var blå!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vardagen i Torrevieja och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Stort Grattis….

  1. Ama de casa skriver:

    Stort GRATTIS till fina Frida! 🙂

    En härlig promenad igår – det är verkligen toppenskönt nu!

    Kram och gomorron!

  2. Preciosa skriver:

    Gomorron och GRATTIS till Frida!
    Blommorna i slänten har jag för mig heter middagsblomma. Gillar sol 🙂
    Kram P ♥

    • Ami skriver:

      Aha! Tack för det! Det hade jag ingen aning om att de heter så! Men de är så vackra….kanske de skulle trivas här på vår terrass?
      Kram

  3. Comsi Comsa skriver:

    Grattis till Frida och jag måste säga att detta var en av
    som finaste blusar jag sett, så fin….

    Kram ♥

  4. mamma c skriver:

    Spelar ingen roll om det blåser lite, bara man har sol och värme.
    Kram

  5. Geddfish skriver:

    Så fin Frida och grattis till henne!
    ‘Vackert med blommor och blad och blå himmel, ingen konst att promenera då. Min svägerska har åkt iväg igen till Kanarieöarna. De åker nånstans flera ggr om året.
    Kram ❤

    • Ami skriver:

      Ja, hon är så fin 🙂
      Jag älskar verkligen det gröna här nere och att himlen nästan alltid är blå!
      Förstår att din svägerska trivs!
      Kram

  6. Gunnel Moberg skriver:

    Vilken färgprakt hos er! Men varför är det så tomt i de där gränderna? Kram

    • Ami skriver:

      Ja, det är underbart att slippa de nakna träden som vi har där hemma!
      En del är nog semesterbostäder. Men så fort det blir säsong blir det liv och rörelse 🙂
      Kram

  7. Christel skriver:

    Grattis till Frida 🌷🌷Jag är glad att vi inte blåste bort. Skönt med en lång promenad, men dåligt planerat av mig 😳Ha det härligt idag Kram

    • Ami skriver:

      Haha! Ja, lite blåsigt var det 😀 Men hur skulle du kunna veta det?? Och vi hade ju trevligt ändå 🙂
      Ha en härlig kväll!
      Kram

  8. Znogge skriver:

    Grattis till er fina Fridag! Hoppas att hon får en bra dag 😀 Ja, ni med så klart 😉

    Kram

  9. Ditte skriver:

    Skickar också ett stort grattis till Frida på födelsedagen med hopp om att det blir/varit en bra dag.
    Fina bilder från er prommis och visst är det fint med både blått hav och bkå himmel. Och visst märks det att det putsas och fejas inför Semana Santa med både blommor och målade bänkar pluss en hel del annat.
    Stor kram!

    • Ami skriver:

      Ja, det blev nog en bra dag för henne!
      Det är verkligen härligt här nere med alla färger! Och visst märks det att Semana Santa närmar sig 🙂
      Stor kram!
      Ses imorgon!

  10. yfronten skriver:

    Jag vill också åka inlines men det går nästan aldrig här för att det regnar och blåser så mycket. 😦

  11. åsa i åsele skriver:

    Grattis till Frida 🙂 Jag hoppas hon har en fin födelsedag. kram

Kommentera

