En måndag….

….i april här i Torrevieja kan se ut så här!

En hel del folk som är ute och spatserar på paseon!

Och som vanligt tog även vi vår dagliga promenad! Men igår blev det inte piren, utan en tur bort mot Rosaleda!

Visst är den här häcken helt fantastisk!

Tillbaka inne i stan igen slog vi oss ner på en bänk utanför Deni´s där vi satt ett bra tag och spanade!

Men träbänkar är hårda, så därför bytte vi ut den mot lite mer bekväma soffor på Hombre del mar innan det var dags att gå hem och laga middag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Vardagen i Torrevieja och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

28 kommentarer till En måndag….

  1. Comsi Comsa skriver:

    Här snöar det just nu men numera vet man aldrig för det kan lika gärna bli sol och fint på eftermiddagen…. 😉

    Kram ♥

  2. Znogge skriver:

    Det var verkligen en alldeles fantastiskt vacker häck! En sådan skulle man ha 😉

    Kram och ha en bra dag!

  3. Ama de casa skriver:

    Visst är det härligt i Torrevieja! Snygg häck 😀

    Gomorron!

  4. Gunnel Moberg skriver:

    Jag tittar på dina soliga bilder och sen tittar jag ut genom fönstret. Jag på dina bilder igen och sen går och drar ner persiennerna. Kram

  5. mamma c skriver:

    Helt okej måndagar tycker jag.
    Kram

  6. Ditte skriver:

    Vackert med denna häck! Och nu är det mycket som blommar på många ställen, såå fint att se.
    Låter som en jättefin dag.
    Stor kram!
    Och idag får vi blåsa bort molnen.

  7. ogamotoga skriver:

    Härligt, härligt! 🙂

  8. åsa i åsele skriver:

    En otroligt fin sommardag i april ser det ut som 🙂 kram

  9. Ulla skriver:

    Jag skulle kunna börja gilla måndagar med om de såg ut så här varje gång.
    Kram Ulla

  10. Biggeros skriver:

    Hos er ser det bra ut=) Igår hängde molnen och såg lite sorgsna ut och jag trodde att regnet var nära. Ett tu tre slog det om och så visades en stor sol. Livet är så mycket härligare när solen är på besök// kram

  11. Preciosa skriver:

    Hej Ami!
    Vi spanade på paseon i dag och såg bara några ”kändisar” 😀
    Blommorna i den fina häcken tror jag heter Eldkrona…inte säker 😀
    Kram P ♥

  12. Marie skriver:

    Här vräkte snön ner i natt och en bit in på dagen…. fy.
    Gissa om jag läggar ner.
    Richard är där nu. Ni kanske ses….

  13. yfronten skriver:

    Ja, ibland behöver man byta ut träbänkar och dessutom släcka törsten. 🙂

  14. Susjos skriver:

    Låter som en perfekt måndag! Å lite avis är jag nog på det vackra vädret! Här har vi väldigt kallt och snöblandat regn…men men, den som väntar på något gott….hoppas jag!!!! Kram och sov gott!

Kommentera

