Spår!

Man kan lämna olika spår efter sig!

En del trevliga….

….andra mindre trevliga!

Men efter de här finns inga spår alls!

Ha en fin tisdag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Mest trams och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

28 kommentarer till Spår!

  1. Znogge skriver:

    Ibland spårar det ur helt enkelt men gott att vissa försvann spårlöst 😀

    Kram och god tisdag!

  2. Ama de casa skriver:

    Haha! Jag utgår från att Patrik alltid har med sig bajspåsar, eller förresten bajsKASSAR och att han plockar upp efter dig. Sådär får man inte lämna det… Kan bli höga böter! 😉

    Ha en skitbra dag! 😀

  3. mamma c skriver:

    Du måste haft ont i magen att döma på högen du lämnade 😄😉
    Kram

  4. Christel skriver:

    Go morgon Ami! Läste igår att du gick en liten promenad, du gick väl inte i dina Flippisar? Haha ja det finns många olika spår! Jag kan garantera att det inte var din hög i alla fall! Den som glömde kvar högen hade nog glömt sin skyffel o stora kassen. Ha det gott Kram

    • Ami skriver:

      God kväll Christel!
      Jo, visst gick jag i mina flippisar…..det är ju de enda skorna jag kan gå i 🙂
      Haha! Du känner mig alltför väl för att tro att det var min hög 😀
      Kram och tack detsamma!

  5. Ditte skriver:

    Tror ibland att det spårlösa är bäst, lätt hänt annars att det spårar ur helt. Ja, förutom de egna spåren i sanden då, de kan en ju ha kvar.
    Stor kram och trevlig tisdag.

  6. ogamotoga skriver:

    Hahaha . . Tror nog också att Ami börjar spåra ur lite. 😂😂😂

  7. Annette skriver:

    Haha…ja man kan lämna spår lite här och där

  8. Biggeros skriver:

    Jag föredrar att lämna fotspår efter mig än andra mindre trevliga utsläpp. Gulliga valrossar🤗🤗

  9. Gunnel Moberg skriver:

    Haha! Ge dig inte in på brottets bana om du lämnar så stora spår efter dig. Kram

  10. Marie skriver:

    Hahaha…… kram

  11. yfronten skriver:

    Vilka gulliga sälar (eller vad det är). Kan tänka mig att de svävar fram utan spår.

  12. Janne skriver:

    Hahaha! Enkelt och koncist!

  13. Systeryster skriver:

    Ni är för roliga 😂😂
    Men ät inte den där maten igen, resultatet ser inte bra ut.. 😬
    😘😘

  14. åsa i åsele skriver:

    Läste nyss i nättidning att det ska bli lag att plocka upp efter häst ;:-) kram

Kommentera

