Babyshower!

Det väntas ju en liten prinsessa i juli som ni säkert redan vet! Och jag som är blivande farmor känner mig som ett spänt barn som väntar på jultomten! Och inte blir det lättare när man sitter här nere i Spanien och inte kan vara med och se ”på riktigt” vad som händer där hemma! Men jag får dagliga rapporter från alla nära och kära. Och i söndags hade de babyshower hemma hos Max och Frida. Jag var ju tyvärr inte där, men mamma och min brors sambo var med på festligheterna!

Lilla hjärtat, vad vi längtar efter dig ♥♥♥

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik, det är ju Ami som bloggar, men kan hända att Patrik ibland gör ett inhopp :) Vi har en son, Max, som är sambo med sin Frida. Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

28 kommentarer till Babyshower!

  1. ogamotoga skriver:

    Vilken fest! Förstår att Frida fick glädjetårar … det får jag med när jag läser det här. 🙂

  2. Znogge skriver:

    Åh, så fint och jag förstår mer än väl alla tårar… Synd att du inte kunde vara med denna gång men snart så. På söndag ska vi titta på barnvagn och bara tankern på det…

    Kram ❤

    • Ami skriver:

      Nej, tårarna är inte lätt att hålla tillbaks! Men är det av glädje gör det ju inget om de trillar 🙂
      Så roligt att ni ska titta på barnvagn……visst är det en underbar tid nu för oss mor och farmödrar 🙂
      Kram

  3. Ama de casa skriver:

    Men så fint ordnat 🙂 Förstår glädjetårarna, och du har nog fällt några också va? 🙂

    Kram

  4. Maggan skriver:

    ´Åk hem så du inte missar födseln. Torrevieja finns kvar. Kram till er

    • Ami skriver:

      Vi har bokat, så jag hoppas att jag hinner! Åh, vad jag ska njuta! Du vet ju hur underbart det är 🙂
      Kram till er från oss!

  5. Christel skriver:

    Men åh så trevligt det ser ut! Inte konstigt att det fälls lite tårar. Ock så lilla prinsessan som är så efterlängtad. Har du också gissat datumet för ankomsten? Ha det gott Kram

    • Ami skriver:

      Jag förstår att Frida grät en skvätt! Många känslor på samma gång som kommer över 🙂 Och visst grät även prinsessans blivande farmor 🙂
      Jag tror hon får två eller tre dagar över, men inte mer!
      Kram och tack detsamma!

  6. Geddfish skriver:

    Det är underbart, det kan jag intyga 😀
    Precis som jag fick pojke, flicka, pojke, flicka, så blev jag mormor, farmor, mormor och farmor. Har inte tänkt på det så förut.
    Kram!

  7. mamma c skriver:

    Så fint dom hade gjort, klart att tårarna väller fram.
    Kram

  8. Anonym skriver:

    Lycka med smått ❤

  9. Fia skriver:

    Sååå fint de hade ordnat, allt i rosa skimmer! Lilla prinsessan kände säkert den varma och glada stämningen ❤️!
    Förstår att längtan känns lång nu för er därnere!

    • Ami skriver:

      Ja, jag tror också att lilla prinsessan kände av stämningen 🙂 Nu bara längtar vi efter att hon ska göra entré 🙂

  10. Gunnel Moberg skriver:

    Vilken underbar fest. Synd att du inte kunde vara med. Det är en spännande väntan nu förstår jag. Kram

    • Ami skriver:

      Ja, det var synd att jag inte var med och fick se allt det fina de hade gjort! Men snart hoppas vi på att få se den lilla prinsessan i verkligheten 🙂
      Kram

  11. Ulla skriver:

    Åhh så sött, man hänger inte med i alla nya trender.
    Kram Ulla

  12. åsa i åsele skriver:

    Oooo så himla gulligt ❤ kram

  13. Ditte skriver:

    Men visst var du med! I tankarna! I allra högsta grad! Så fint det var pyntat och så festligt. Underbart med en liten prinsessa som är i antågande.Så roligt!
    Förstår Fridas glädjetårar!
    Stor kram och många tankar.

  14. yfronten skriver:

    Oj, är det i juli. Det är ju snart! Vilken fin fest det där såg ut att vara!

Kommentera

