Tekniken….

….går framåt!

Även förr på den gamla goda tiden satt folk och tjänade pengar på alla möjliga sätt!
Men det fanns en nackdel, man var tvungen att själv vara på plats. Och man kunde ju bara vara på ett ställe i taget!

Men utvecklingen går framåt! Nu kan man tjäna mer pengar genom att kunna vara på fler ställen samtidig!

Så allt var inte bättre förr!

Jag är på jobbet var är ni?

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Mest trams och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

26 kommentarer till Tekniken….

  1. Ama de casa skriver:

    Oj! Nu har han blivit väääldigt osynlig, osynlige mannen… 😉

    Gomorron!

  2. Preciosa skriver:

    Hej Ami!
    Ja men herregud så varmt det ska vara när han är i 😀 Såg en sån en gång just där som satt nerböjd och såg ut att ha fått värmeslag. Kan inte vara lönsamt heller väl… 😀
    Kram P ♥

    • Ami skriver:

      Hej P!
      Ja, jag tror det är jättevarmt i den där kostymen….Ibland ser man att folk lägger i pengar i hans lilla ask, men det kan nog inte bli mycket!
      Kram

  3. mamma c skriver:

    Nu snackar vi osynlig.
    Kram

  4. Christel skriver:

    Haha ja sånt jobb vill man ju ha! Annars gillar jag inte det ordet. Ha det fint Kram

  5. Gunnel Moberg skriver:

    Haha! Så osynlig vill inte jag vara. Kram

  6. Annette skriver:

    Jo själv sitter man i soffan och väntar på att man ska hoppa i regnstället för att ta sig någorlunda torr till jobbet idag

  7. Ditte skriver:

    Osynlig på jobbet är ett nytt begrepp och troligen är det inte så länsamt heller. Blir ju inte direkt någon produktion att tala om. Skulle dock inte vilja byta med denne osynlige man. Är nöjd med min tillvaro. Och jag jobbar bara ibland och då full synlig.
    Stor kram!

  8. åsa i åsele skriver:

    Osynlig har jag ibland – speciellt då jag var barn 😉 – önskat att jag kunde bli vid vissa tillfällen 🙂
    kram

  9. torrebloggen skriver:

    Härliga bilder på den osynlige!
    Kram!

  10. Ruth i Virginia skriver:

    ´”I met a man who wasn´t there ….”,
    men elegant är icke-mannen i alla fall.

    (Tråkigt att han tappade benen, när han satte sej)

  11. ogamotoga skriver:

    Teknikens under. Tänk att få möjlighet att få vara osynlig en eller flera dagar. 😂

  12. yfronten skriver:

    Vilken häftig! Men jag misstänker att han är som sådana där läskiga guldmålade människor som sitter blickstilla och så när man går förbi så rör de plötsligt på sig!

  13. Fia skriver:

    Osynlig var ordet! Att vara i eller inte vara i, är frågan. Väldigt snygg sommarkostym i alla fall, antingen han är på jobbet eller inte….

Kommentera

