Vackra byggnader i Madrid!

Som sagt, Madrid är en väldigt vacker stad!

Man vet nästan inte var man ska titta för att hinna med att se alla vackra byggnader!

Och massor av mysiga torg att slå sig ner på!

Och när man ger sig ut i kvällsmörkret ser stan helt annorlunda ut!

Upplyst och vackert!

Så visst gillade vi Madrid!

 

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Resor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Vackra byggnader i Madrid!

  1. Mamma C skriver:

    Ser jättevackert ut både i dagsljus och kvällsneon.
    Kram

  2. Fia skriver:

    👍❤️

  3. Ditte skriver:

    Verkligen vackert och jag ser fram emot vår resa senare i höst. Vi får ta god tid på oss så vi hinner med.
    Fina bilder!
    Stor kram!

  4. Janne skriver:

    Otroligt vackra byggnader! Kul grej i slutet, modiga tjejer för det kan gå åt… 🙂

  5. Biggeros skriver:

    Häftigt uppträdande!!
    Jag brukar även kolla in alla byggnader och torg dit jag kommer. Man upptäcker alltid något nytt🤗Kram

  6. Ruth i Virginia skriver:

    VArför byggs det inga vackra byggnader ”nu för tiden”?
    Jättefina foton från ståtliga Madrid!

  7. Ylva skriver:

    Jag som älskar balkonger och torn blir alldeles till mig! Läckert med alla lampor också.

Kommentera

