Igår kom min….

….före detta svägerska och åt frukost med mig!

Fina Eva som jag inte har träffat på ett tag! Men vi tog upp tråden precis där vi slutade sist.

Och med sig hade hon god choklad. Svensk choklad är ju det bästa som finns!

Och även igår visade solen sig. Och det är så grönt och fint utanför vårt fönster….inte undra på, så mycket som det har regnat!

Tack min fina vän för en trevlig förmiddag!

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss! https://rendahlispanien.wordpress.com/
Det här inlägget postades i Helsingborg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Igår kom min….

  1. Eva skriver:

    Tack själv för en härlig FM 😚 Nu väntar vi inte så länge till nästa gång vi ska träffas💖

  2. friochlycklig skriver:

    Någon öken lär det inte bli i Sverige med allt det där regnet, men grönt och grant är det allt. 🌿☘🌱🌲🍀🍃🌳

  3. mamma c skriver:

    Så trevlig dag du haft.
    Kram mamma c

  4. åsa i åsele skriver:

    En god vän å choklad… inte dumt alls 🙂 kram

  5. Gunnel Moberg skriver:

    Ja, grönskan kan man inte klaga på….bara på regnet. Kram

  6. Lena i Wales skriver:

    Oh, Marabou, du fresterska där! Glömde min Marabou mjölkchoklad i sonens kylskåp i Stockholm och den lär inte var kvar tills jag kommer nästa gång!
    Ha det skönt!

  7. Znogge skriver:

    Så trevligt med besök och en god choklad är sällan fel 😉

    Kram

  8. Ditte skriver:

    Fint att träffast och än bättre att kunna fortsätta samtalet där ni slutade förra gånge. Känns ju väldigt bra.
    Stor kram!

  9. Sussi skriver:

    Vad kul med frukostsällskap 🙂
    Jag älskar dina möbler.
    Kram

  10. Fia skriver:

    På tal om choklad, har du testat Marabous Black saltlakrits? Mmmmm!
    Så fina ramar du gör runt bilderna!

  11. Susjos skriver:

    Mysigt med goda vänner och trevliga besök!

Kommentera

