Midsommarafton!

I dag önskar vi en riktigt Glad Midsommar 🙂

DSC00267,1

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa. Och i november 2018 utökades familjen med en underbar liten prins! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Detta inlägg publicerades i Helsingborg och märktes . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Midsommarafton!

  1. åsa i åsele skriver:

    Jag hoppas Ni får en skön å solig Midsommar, kram

  2. Ama de casa skriver:

    Tack detsamma till er! 🙂

    Kramar från oss båda

  3. Marie skriver:

    Tack detsamma till er.

    Hoppas vädret är med er. Kram

  4. Geddfish skriver:

    Detsamma till dig/er 😉 Kram ❤

  5. Christel skriver:

    Godmorgon Ami. Tack detsamma till er 🇸🇪

  6. Gunnel skriver:

    Jag önskar samma till dig. Kram

  7. Preciosa skriver:

    ¡Igualmente! Kram P ♥

  8. Moi skriver:

    Jag önskar er detsamma!!!! ♥♥♥
    Kram

  9. Comsi Comsa skriver:

    🌸🌹🌺🍓🍰🌸🌹🌺💖🌸🌹🌺💖🌻🌾🌽

    Glad midsommar ☔

    Kram 💖

  10. torrebloggen skriver:

    Vi önskar er detsamma!!!!
    Kram

  11. Decdia skriver:

    Detsamma till dig och Patrik! Kram

  12. Ditte skriver:

    Deetsamma önskar vi er! Solen strålar, skickar lite om ni behöver, och vi laddar inför eftermiddagens picknick med vänner.
    Kram!

  13. Ruth i Virginia skriver:

    Jisses, va´ yr i huvut jag blev av alla dom där stångarna-stängarna ?
    Ser mer än dubbelt, men så länge det är blått och gult är det OK.
    Hoppas ni hade en fin helg.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.