Släktingarna avlöser varandra!

Min bror med familj åkte hem och strax efter dyker föräldrarna upp!

Vi mötte upp de på busstationen och…

…följde med de till min brors lägenhet som de ska bo i.

Ami hade värmt upp några köpepizzor och blandat ihop några såser. Så vi tillbringade första kvällen på deras terrass.

Dagen efter gick vi ner på Paseon.

Inte ofta man kan stå mitt i en julgran och ta bilder, men i spanien är allt möjligt.

Ami hade handlat redan på förmiddagen för…

…på kvällen blev det grillat hemma hos oss.

Det var ganska precis fyra år sen de var nere sist.

Om Ami

Den här bloggen handlar om oss och vårt vardagliga liv i Helsingborg och Torrevieja. Jag heter Ami och min man Patrik. Det är jag som är skrivaren i familjen, medan Patrik är den duktiga fotografen! Vi har en son, Max som är sambo med sin Frida och i juli 2017 fick vi vårt första barnbarn, en underbar liten prinsessa. Och i november 2018 utökades familjen med en underbar liten prins! Spanien har alltid legat oss varmt om hjärtat och i mars 2013 köpte vi vår lägenhet i Torrevieja. Välkomna att följa oss!
Detta inlägg publicerades i Vardagen i Torrevieja och märktes . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Släktingarna avlöser varandra!

  1. Annica skriver:

    Kul både för dem och för er 🙂
    Kram

  2. friochlycklig skriver:

    Så roligt att få ner dem. Det måste vara skönt för dem att slippa bitar av det härliga skånska vintervädret. Kram

  3. Mamma C skriver:

    Så trevligt och mysigt att få ner dem.
    Kram Carin

  4. Znogge skriver:

    Så trevligt med besök av nära och kära!

    Kram

  5. Ditte skriver:

    Vad trevligt med besök av dina föräldrar. Och tänk, att det var fyra år sedan senast de var på plats. Tror vi träffade dem då-
    Hälsa så mycket.
    Stor kram

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.